Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside løsning??? (FLERE SPROG)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere!

Jeg har en affiliate side, der poster ugentlige artikler om de bedste og nyesteelektronik produkter. Den omtalte hjemmeside finder I på www.DeluxeTechs.com

Som I kan se er den på engelsk. Det er også fint nok, hovedsproget må gerne være på engelsk.

MIT PROBLEM er så at jeg gerne vil have en slags widget, så de besøgende kan få lov til at skifte til dansk, svensk og norsk. 

URL'en ændrer sig til:

www.Deluxetechs.com/da
www.Deluxetechs.com/se 
www.Deluxetechs.com/no 

Et eksempel på dette kunne være, som på følgende side: http://www.mypresswire.com/dk/, hvor man øverst kan ændre sit land.


På forhånd, tusind tak for hjælpen! :-))

Vh. 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det ikke fordi jeg skal lege bent-betjent, men vælger så at gøre det alligevel. 

Hvis du ønsker seriøse svar af seriøse aminobrugere så er du simpelthen nødt til at øve dig på at lave en ordentlig overskrift til din tråd. Alle herinde ønsker hjælp til et eller andet, og hvis alle gjorde som dig ville der bare være en milliard tråde der allesammen hed "hjælp mig". 

Så fix din overskrift, og vis at du rent faktisk mener det seriøst, så er jeg også sikker på der er nogen der gider at tage dig seriøs.

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, ændrer det lige!

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Tænker du, at du vil have automatisk oversættelse? Eller vil du bare have flere "afdelinger" på din side?

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik!

Jeg vil gerne have flere afdelinger. Så de kan vælge i mellem sprogene. Nogle af reklamerne vil også være lidt anderledes fra sprog til sprog.

Håber du kan hjælpe!

mvh.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)