Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ''dårligt'' er Paypal i virkeligheden?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! 

Hvordan er jeres erfaringer med Paypal i forhold til en betalingsgateway hos f.eks Epay?

Vi vil rigtig gerne høre alt hvad i har at sige om dette. Stiger konvertingen meget så snart man skifter til f.eks Epay eller er det en lille smule?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde i et helt år UDELUKKENDE PayPal, samt bankoverførsel, som betalingsmulighed i min webshop. Det gik - men ikke godt nok. Der er stadigvæk kunder der betaler via PayPal, men det svarer kun til ca. 10% af alle salg jeg har via webshoppen.

 Typisk er det udelandske (engelske, amerikanske) kunder der benytter min PayPal betalingsmulighed. Danskerne har det lidt sværere med "fremmede metoder". 

Jeg har ikke brugt Epay, så dét kan jeg ikke sammenligne med. Men hvilken gateway der bruges er vel underordnet for kunden, det handler om hvilke kort i modtager. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar, Denise :)

Solgte du meget det ene år i forhold til hvad de gjorde året efter eller hvordan så det ud?

Jeg er helt enig. Mange danskere er ikke trofaste ved Paypal desværre.

Helt præcist! Det er helt underordnet. Bare en betalingsgateway som modtager kort :) 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Knudsen00:
Hvordan er jeres erfaringer med Paypal i forhold til en betalingsgateway hos f.eks Epay?

Dårlige. Jeg aner faktisk ikke, hvorfor danskerne er så skeptiske over for PayPal.

Jeg bruger det i over 17 år nu uden nogle problemer. Det er faktisk en fantastisk løsning.

Må vi se, hvornår de andre hopper med på vognen. Vi er helt bagud nu.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Med den elendige kundesikkerhed der er i Paypal, og den voldsomt høje pris de har, er det jo egentlig forståeligt nok, at danske butikker ikke vil benytte Paypal i stor stil.

Når det så er sagt, så er Paypal jo rigtig fantastisk for små iværksættere der gerne vil prøve en idé af. - Det er nemt a komme i gang, og det koster kun en procent af afsætningen... Det er jo så vældig dyrt i længden, men kan være et fint kompromis i starten.

Efter sagen omkring Paypal fra 2008 (mener jeg det var) er der jo ingen tvivl om, at kunderne er MEGET ringere stillet med Paypal end med Dankort. Så hvis kunden har valget vælger de jo nok Dankortet, også selvom det betyder at handle i en anden butik.

Men lad dig ikke skræmme, start med Paypal, og se hvor tingene bærer hen. Og så kan du jo altid 'opgradere'.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dette gode svar Carsten!

Vi er helt enige med at prisen er dyr for Paypal. Men når vi ikke kan få noget CVR med det samme, da vi er under 18, så må det være her vi starter. Men på den anden side, så taler vi om en webshop som vi minimum forventer når flere hundrede tusind i omsætning.

Hvilken sag var det i 2008? :)

Jeg tror desværre vi må starte der..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det var en sag der handlede om forbruger beskyttelse.

Når jeg køber en vare på nettet, så kan jeg gøre indsigelse, og få mine penge tilbageført, hvis f.eks. varen ikke kommer.

Det kan man ikke hvis man benytter Paypal. Paypal skal i den henseende opfattes som en virtuel punk, hvor jeg fylder nogle virtuelle penge i.. Det er DE virtuelle penge jeg køber med mit kort. - Disse virtuelle penge benytter jeg så til at betale forretningen med.

Da jeg jo HAR fået den vare jeg bestilte hos Paypal (de virtuelle penge), så kan jeg ikke længere gøre indsigelse. - Uanset om jeg får varer, hvilke varer jeg får eller noget som helst andet.

Det er i korte træk det dommen fra 2008 siger. En forbruger ville have tilbageført pengene for et køb der ikke blev leveret. - Men dommen siger klart, at det han købte med sit kort er virtuelle penge, og dem har han fået.... Om han så hælder dem i havet forholder dommen sig ikke til. - Det må han jo selv om.

Derfor benytter jeg ALDRIG Paypal, hvis jeg har andre muligheder.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)