Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kasseapparater

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger to kasseapparater.


Den ene til en butik med bla. Danske Spil.
Det skal være således, at man har en scanner til at kunne scanne varer
ind med. Desuden skal det være sådan, at man ikke behøver at taste
beløbet ind på dankortterminalen, men at man kan gøre dette gennem
kasseterminalen. (hvis det er muligt)

Det andet skal være i en bar.
 

Nogen der har nogle erfaringer jeg kan tage med mig?

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 
Vi laver en løsning der kan det du søger. du kan læse mere om FlexPOS kasseløsningen her.

Hvis du har brug for råd / sparring samt priser er jeg sikker på at du finder en forhandler her der kan hjælpe :) 

Spinner:
Desuden skal det være sådan, at man ikke behøver at taste
beløbet ind på dankortterminalen, men at man kan gøre dette gennem
kasseterminalen. (hvis det er muligt)

Selvfølgelig er det muligt , systemet du vælger skal blot have en support for en integrations betalings terminal.

Hvis du har flere forretninger kan det give mening af du kan have et fælles system til dem(eller et system der giver dig afgang til begge butikkers opsætning samme sted)

Syntes også du evt skal overveje om den løsning du vælger har integration eller kan aflevere omsætnings data videre til dit Økonomisystem da du på den måde kan sparrer lidt tid / penge på bogføring, samt få den fulde udnyttelse af den integrerede dankort terminal.
 

Lidt salgs gaz og lidt råd ;)

Dbh
Jacob Ipsen 

Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 186
Fra  Sportsbaren Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, og jeg vil så gå all inn. Kan du komme med et tilbud til mig (skal du have lidt mere info, får du også det)

Sendes på ap60101783@gmail.com

Venligst,

Andy

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spinner

Stop lige......

Vi tilbyder et online program som kan bruges begge steder, vi har brancheløsning til barer og til kiosker, du kan nøjes med 1 program med forskellige udseende og flere afdelinger, du kan få køkkenprinter koblet på, dankort etc. etc. hele paletten. Jeg synes du skal starte med at besøge www.winkas.dk og læse mere der, når du er færdig med det kan du kontakte mig direkte og vi arrangerer et møde, hvor du ser begge løsninger live.

Mvh

Steen

sc@winkas.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spinner,

Fandt du en løsning?

Ellers kan jeg anbefale bizsys - her kan du både scanne varer direkte ind i kassen - og så kan det fås med en integreret betalingsterminal.

Du er velkommen til at sende en mail til Søren på sme@bizsys.dk, hvis du ønsker yderligere information :-)

DBH Sarah

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)