Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sover DK Hostmaster?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har før bestilt domæner, og ved at det går forholdvis hurtigt med at kunne bruge dem.

Jeg har et webhotel, så det ikke noget problem, og web10 som jeg har købt domænet igennem har også sendt bekræftelse og det hele om at jeg har købt mit nye domæne. Men DK Hostmasters derimod har ikke sendt mig nogen mail?

Problemet er at den mail de skal sende, er der hvor jeg skal aktivere domænet fra, så jeg kan ikke bruge det. 

Domænet købte jeg natten mellem onsdag til torsdag??

Er der nogen som har prøvet en så langsom aktivering før? Jeg ringer til dem imorgen Mandag, men jeg synes det virker for dårligt?

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rasmussen:
Domænet købte jeg natten mellem onsdag til torsdag??

Jeg/vi har registreret flere domæner siden torsdag, uden problemer - så hvis de har et problem så lader det ikke til at være globalt ;)

Alexander Rasmussen:
Jeg ringer til dem imorgen Mandag, men jeg synes det virker for dårligt?

Det lyder som en god ide, eller tjek din registrar om de har fået bekræftelsen fra DK-Hostmaster på deres bestilling. (Ikke bare at de har sendt den afsted).

Husk også at skrive her i tråden når du har talt med dem, så det ikke fremstår som om de har fejlet, hvis det nu viser sig at mailen ligger i dit spamfilter eller andet :)

De bedste hilsner
/Brian 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke bare lige ind på deres side og aktivere domænet???

Plejer man da at kunne så vidt jeg husker

 

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ligeledes bekræfte, at registreringer kører fint igennem hos DK Hostmaster og vores kunder får dem også aktiveret. Prøv at tjekke, om domænerne er blevet registreret. Hvis ikke, så skal du have fat i din udbyder. Hvis de derimod er blevet registreret, så skal du have fat i DK Hostmaster, så du kan få domænerne aktiveret.

Et .dk domæne der er blevet registreret, men endnu ikke aktiveret vil også kunne ses i whois. Status for domænet vil stå som "Reserved" og der bliver ingen kontaktoplysninger vist.

Et typisk problem plejer at være, at man får angivet en forkert e-mail-adresse. F.eks. gmail.dk i stedet for gmail.com er ikke ualmindeligt, og så kommer beskeden fra DK Hostmaster ikke frem Wink

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Rasmussen:
Problemet er at den mail de skal sende, er der hvor jeg skal aktivere domænet fra, så jeg kan ikke bruge det. 

 

Hvis den email du har anvendt er samme som det ny købte domain navn vil du aldrig modtage aktiverings mail fra dkhostmaster

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

DK Hostmasters svarede på min mail, hvor de kun skrev at de nu vil sende sende mig aktiveringsmailen. Den har jeg så også fået nu her mandag.

Så nu venter jeg bare på den rigtigt bliver aktiveret, efter jeg har været inde og aktivere det på deres website :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må endelig spørge dem, om de har en forklaring?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg gøre :)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

DK Hostmasters forklaring var at der var sommerferie, så går det ikke så stærkt ;)

Inspiration Web Design - DsignersCorner.com

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, det lyder mystisk, for beskederne burde de udsende automatisk Wink

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)