Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger respons til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Fra  MadsenGFX Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen! :)

Jeg har for nyligt startet en lille online biks op, der sælger grafiske løsninger til mindre erhvervsdrivende, heriblandt hjemmesider.

Jeg er pt. under uddannelse, så tænker ikke dette som noget jeg skal tjene stort på, men mere som et slags fritidsjob / hobby udenfor uddannelsen.

har meget lidt erfaring med at føre 'virksomhed' så vil meget gerne have nogle rutinerede erhvervsdrivende til at kigge på mit værk! :)

Siden hedder MadsenGFX.dk , og nogle dele af siden er delvist stadig under opsætning.

Jeg vil meget gerne have nogle overordnede tanker om hjemmesiden, samt om der mangler nogle afgørende informationer som køber ville være interesserede i at vide.

Derudover har jeg ingen ide om de priser jeg nævner på siden er helt hen i vejret? Tænker jeg vil lade mine priser variere meget, alt efter hvor krævende det kunden ønsker er, men er det en dårlig måde at føre virksomhed på?

Alt respons bliver glædeligt modtaget!

Mvh.

Simon M / Madsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg gik ind på din hjemmeside via mobilen fordi der er her jeg går på Amino, men kom hurtig væk fra din side igen, fordi den ikke er responsive. Det er et MUST at din hjemmeside tilpasses telefoner og tablets.

Mvh Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 113
Fra  Ventora Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Som det er nævnt tidligere er det et must at din side er responsive og ISÆR når du selv tilbyder en responsive løsning! Det eneste andet jeg har fundet er et par småfejl i stavningen rundt omkring, ellers en fin side. 

Webudvikler med kompetencer indenfor .NET og MS SQL

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Til at starte med skal du have læst dine tekster igennem for forsiden. Der er rigtig mange stavefejl og alt for længe sætninger. Ret det da det virker uprofessionelt - tænker straks at det nok også afspejler kvaliteten, og det er jo uheldigt. 

Peter

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

"Efter opstart får du, for kun 50,- pr. m, en hjemmeside"  - hvad er m? :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Fra  MadsenGFX Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for at i gider tage jer tid til at kigge på min side! Kan sagtens følge jer i det i skriver! :)

Er der nogen der har et syn på priserne? Er de fine eller urealistisk dyre / billige?

Igen mange tak for alt den respons :)

mvh.

Simon

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 79
Fra  BYIC.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Rigtig fin side. Dog synes jeg at der mangler en side med referencer, så man kan se hvad du tidligere har lavet og hvad man kan forvente. Derudover vil jeg overveje om siden ''Hjem'' skulle ændres til ''Forside''.

/Martin

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Fra  MadsenGFX Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet en del på at få opsat et slags galleri for de ting jeg tidligere har lavet, så det er lige om hjørnet! :)

Har forresten sat hjemmesiden op til tablets nu, men er desværre ikke selv indehaver af sådan en.. så hvis der er nogen der vil teste om siden virker til tablets, ville det være rigtig lækkert! :) (gælder ikke for mobiler endnu)

mvh
Simon

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Aug 14
Indlæg ialt: 5
Fra  MadsenGFX Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nettop lagt sidste hånd på et helt nyt website design! Håber jeg på ny kan få noget respons! har dog ikke sat det nye design op for tablets og mobiler endnu ;)

Tak igen for feedbacken!

Simon Madsen

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
hej,

Rigtig fin hjemmeside

jeg kan ikke rigtig sætte finger på noget

så super godt.


Side 1 ud af 2 (12 indlæg)