Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe Nexus 5 i USA - Virker den i Danmark?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg skal snart til USA i et halvt år og har derfor adresse derovre (har jeg hørt kan være en fordel i forbindelse med køb af mobiltelefon?). Jeg kunne godt tænke mig at købe følgende mobiltelefon derovre: http://www.google.dk/nexus/5/ - men vil gerne lige sikre hjemmefra at den også kan bruges i Danmark, da jeg ikke ved om jeg skal stole på en lokal sælger.


Jeg har prøvet at google lidt frem og tilbage, men har ikke kunne finde et endeligt svar, så nu prøver jeg i dette fantastiske forum :-)

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har den. Det er en fantastisk telefon til ingen penge!

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er jeg heller ikke i tvivl om, men det er ikke rigtigt svar på mit spg. :-)

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste problem der kan være ved det er at den kan være sim-locked, og i værste fald skal du kun betale noget i retning af 500 Dkk, får at få den sim-unlocked.

Hilsen Nicolai Pedersen

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en super telefon, jeg bruger den selv, og prisen er lige i skabet! Men har konstateret to problemer med den;
- MMS er ikke bare lige at sætte op. På trods af tre forskellige teleselskaber, jeg stadig ikke fået funktionen til at virke og ifølge diverse forums (amerikanske) på nettet, er det et generelt problem.
- Hører man musik, både YouTube og spotify, sættes musikken uregelmæssigt på pause, hvis man skruer ned for musikken. Nok telefonens største irritationsmoment.

Ellers får den ikke andet, end mine største anbefalinger med på vejen :)

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for svar Nicolai og Anne.

Altid godt med lidt rådgivning og anbefaling. Men tror I så bare, at man kan gå ind i en lokal butik hvor de forhandler den og så bare købe mobilen, som var det en pose slik?

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig, jeg har gjort det i England, så kan man vel også i USA ;)

Held og Lykke!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I USA har vi flere mobil systemer, du skal bare vælge GSM varianten, så burde det virke også i DK. Mine forældre har min gamle iPhone 4, som jeg brugte i USA indtil jeg købte iPhone 5. 

Man kan købe Nexus telefonerne i mange forretninger, eks. BestBuy, og man kan vælge at få den uden abo. Vær dog sikker på at den er låst op, jeg havde det problem med min gamle iPhone 4. Den skulle være på nettet her for at blive låst op. Ingen af dem jeg kontaktede i DK ville låse den op.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)