Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crevo.dk er i luften - Indhent 3 tilbud på web opgaver

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino,

Nu er det ved at være halvanden måned siden jeg sidst skrev her på Amino omkring mit projekt Crevo.dk - Idéen og konceptet. Efter utallige søvnløse nætter er version 1 af systemet langt om længe færdigt og klar til brug!

Så hvad er Crevo? For at gøre det kort og overskueligt, så er Crevo en portal, som formidler web opgaver. Opgaver inden for webbranchens rammer som almindelige virksomhed eller webbureauer kan oprette. Crevo vil herefter hjælpe opgaveudbyderen med at formidle opgaven professionelt, så vores partnere kan give kvalificerede bud på opgaven.

Når en opgave er sendt ind til os og vi har godkendt den, vil opgaveudbyderen modtage 3 tilbud inden for 48 timer. Det er gratis og uforpligtende at indhente disse 3 tilbud.

Målet med Crevo er, at hjælpe opgaveudbydere med at finde gode tilbud fra pålidelige og dygtige webudviklere, og samtidig sørge for at vores partnere får kvalitetsopgaver.

Jeg håber, at mit projekt bliver taget godt imod og kan bruges! Hvis I har spørgsmål til Crevo, er I mere end velkomne til at kontakte mig enten på telefon eller mail. :-) Kontaktinformationer kan findes på Crevo.dk.

Se mit tidligere indlæg om Crevo.dk på Amino her

De bedste hilsner
Jimmy Wington Le

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Jeg vil bare lige komme med noget feedback.

Som udgangspunkt er websitet fint. Skrifttypen til brødteksten er dog rigtigt svær at læse i Chrome på Windows. Overskrifterne halter også lidt på den konto. 

Jeg synes heller ikke kommunikationen er helt klart. På forsiden skriver du f.eks. "CREVO finder de bedste udviklere til netop dit projekt" og længere nede nævner du også at man finder en udvikler der kan løse opgaven. For mig lyder det til, at det her handler om programmeringsopgaver og ikke en samlet løsning med design og implementering, hvis man f.eks. vil have lavet et website eller en webshop. Jeg kan godt se, at det er alle slags webopgaver, man kan oprette, men ordet "udvikler" bliver brugt over det hele, så det for mig virker som programmering.

Men spændende projekt. God vind med det!


Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

du skulle nok komme med lidt mere information til kommende partnere på sitet

eks hvad koster klip med mere

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Tusind tak for dit feedback! Jeg vil i løbet af i dag og den kommende uge arbejde på kommunikationen og budskabet - Det går jo ikke at det kan misforstås eller mistolkes! :-)

Ha' en rigtig god søndag!

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt ! :) Synes det er en seriøs og god hjemmeside - held og lykke med projektet.

Forvent partneransøgning snarest.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

@Wordpress Support

Tak for feedback, det vil jeg se lidt nærmere på :-)

@Samuel

Mange tak, det er jeg rigtig glad for at høre! Ser frem din ansøgning :-D

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med launchen og velkommen i branchen!

Crevo.dk ser ud til at komme med nogle nye spændende ting til bordet.

Et par hurtige ting, jeg lige studsede over:

- Der står, at alle partnere overholder jeres standarder, men de er ikke forklaret nogle steder. De er ikke noget værd for tilbudshenter, hvis ikke de er synlige.

- Jeg er i tvivl om, hvorvidt kvalitetstjek er obligatorisk eller en (gratis) ydelse, man kan tilvælge.

- Så vidt jeg kan se kører du "no cure no pay". Jeg ville overveje en anden terminologi end 'klippekort', da klippekort i sagens natur ikke er refundable, når først der er taget et klip. På Salea.dk kalder vi det bare for 'optankning' af opgaver med samme system for at undgå netop dén forvirring.

- "Bliv opgaveudbyder" er en meget træg titel. Jeg ville kalde den "Indhent tilbud", "Start nu" eller lignende i stedet for. Jeg tror det vil øge din konvertering (og Visual Website Optimizer kan give dig det faktiske svar).

Stor ros for sidens design og din spændende idé om at oprette en konto. Sidstnævnte glæder jeg mig meget til at se in action.

Endnu engang tillykke med launch!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre også har nævnt ser skrifttypen på mange overskrifter underlig ud. Jeg bruger Chrome og her ser den således ud:

Der udover synes jeg det lyder spændende og glæder mig til at følge lidt med og se om det kunne være noget for mig. :-)

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halfdan,

Tusind tak for feedback og ros! Kan godt følge dig i de punkter du har redegjort og vil bestemt tage dem til overvejelse. Umiddelbart kan jeg forstå, at det halter lidt med kommunikationen af konceptet og detaljer om systemet, og det vil jeg naturligvis arbejde lidt på. :-)

Omkring klippekort, så skal jeg lige vende den med ham jeg udvikler systemet med. Da 1 klip ikke nødvendigvis er lig 1 opgave, tror ikke at jeg kan benytte "optankning af opgaver". Partnerne byder nemlig X antal klip på en given opgave. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Nikolaj :-) Skriften er hentet ud fra Google Fonts. Jeg vil lige undersøge hvorfor den krummer så meget.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at ringe ind for mere info om Crevo.dk ;-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)