Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paymill og Braintree, bruger I dem?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

nu har jeg kontaktet min bank, og så koster det desværre 50 kr hver gang jeg få penge,

pga udenlandsk overføring (Paymill).

Fra tidligere indlæg har jeg erfaret, at også andre banker tager det.

Mit spørgsmål:

Er det det samme med Braintree?

Kan man ikke lade overføre pengene til sin Paypal konto i stedet for?

Hvor tit SKAL man have pengene overført - er det muligt 1 gang om måneden?

Vi snakker jo small business - indtil videre Big Smile

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er bedste at du overføre penge hver uge, så du ikke står i en situation hvor du intet kan overføre og dermed mangler penge på firmakontoen. Kan du ikke forhandle med din bank om det gebyr. Tilbyd dem at betale et fast beløb hvert år, i stedet for. Banker er altid til at forhandle med, hvis dit firma har bare en nogenlunde økonomi og de kan se de tjener penge på firmaet.

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Select Nordic Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Braintree og Jyske Bank - jeg har aldrig set skyggen af et gebyr når pengene ryger ind på kontoen.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Jeg bruger Braintree og Jyske Bank - jeg har aldrig set skyggen af et gebyr når pengene ryger ind på kontoen.

Hej, er det også overføring fra udland?

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Hej,

nu har jeg kontaktet min bank, og så koster det desværre 50 kr hver gang jeg få penge,

pga udenlandsk overføring (Paymill).

Fra tidligere indlæg har jeg erfaret, at også andre banker tager det.

Mit spørgsmål:

Er det det samme med Braintree?

Kan man ikke lade overføre pengene til sin Paypal konto i stedet for?

Hvor tit SKAL man have pengene overført - er det muligt 1 gang om måneden?

Vi snakker jo small business - indtil videre Big Smile

Vi bruger Paymill. Og det er vi glade for. Grundet de forskellige fakturaer har vi haft spurgt om det er muligt at få pengene i større portioner med længere imellem i går, men de vidste det ikke der - det ville de vende tilbage med.

Jeg har også oplevet at jeg blev opkrævet 45 kr. af min bank for at modtage SEPA transaktioner. Fair nok, jeg skrev til Paymill, så skrev jeg under på et change sheet, og nu opkræver Paymill mig 1 % over valutakursen på alle udenlandske valutaer og så får jeg simpelthen alt i DKK - og så er min bank ligeglade - så får jeg de penge uden at betale et gebyr.

I går hørte jeg også om nogle nye tiltag med at de fra næste år ville opkræve de 0,28 euro direkte på fakturaen fra Wirecard i stedet for at det opkræves separat.

Og er du en god kunde hos Paymill er de også til at forhandle med vedr. hvor meget de skal have stående i tilfælde af indsigelser.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

et af ubehagene ved valuta skæring er, som jeg har oplevet det - også  sin tid med Paypal, at det de kører som off valutakurs ofte allerede er lidt til den fordelagtige side for dem således, at der ud over et gebyr faktisk tjenes lidt på valutakursen helt standardmæssigt hver gang der veksles fra en valuta til en anden - og så kan de lægge 1% mere i, men i virkeligheden kan det være svært at se, om de rammer 1 eller 4% samlet - helt som der i forex og alle andre steder er en salgs og en købskurs for valutaen. Kan I vide med sikkerhed at den officielle kurs de anvender svarer f.eks. til den i får i en dansk bank ved veksling fra f.eks USD til DKK?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:
så skrev jeg under på et change sheet, og nu opkræver Paymill mig 1 % over valutakursen på alle udenlandske valutaer og så får jeg simpelthen alt i DKK - og så er min bank ligeglade - så får jeg de penge uden at betale et gebyr

Mange tak for dit indlæg, Kristoffer!

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

et af ubehagene ved valuta skæring er, som jeg har oplevet det - også  sin tid med Paypal, at det de kører som off valutakurs ofte allerede er lidt til den fordelagtige side for dem således, at der ud over et gebyr faktisk tjenes lidt på valutakursen helt standardmæssigt hver gang der veksles fra en valuta til en anden - og så kan de lægge 1% mere i, men i virkeligheden kan det være svært at se, om de rammer 1 eller 4% samlet - helt som der i forex og alle andre steder er en salgs og en købskurs for valutaen. Kan I vide med sikkerhed at den officielle kurs de anvender svarer f.eks. til den i får i en dansk bank ved veksling fra f.eks USD til DKK?

Nu er det yderst få transaktioner vi får i andre valutaer indtil videre, men jeg kan da nævne at for eksempel en transaktion i euro vi fik stod i kurs 7,391736 - inkl. de 1 % vekselafgift. Det kan godt være at de tjener lidt ekstra på det (så meget har jeg ikke gidet sætte mig ind i det), men der skal godt nok store transaktioner til, at det bedre kan svare sig at betale 45 kr. i gebyr til banken pr. transaktion.

Alternativt mange udenlandske betalinger for hver faktura og dermed udbetaling man får fra dem.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer - Serverfruit:
der skal godt nok store transaktioner til, at det bedre kan svare sig at betale 45 kr. i gebyr til banken pr. transaktion.
ja helt klart

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)