Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dygtig leverandør/producent af smykker(ikke nødvendigvis udenlandske)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mit eget smykkemærke med håndlavede smykker, hvilket indtil videre er gået fint :-) Nu ønsker jeg dog at få lavet en kollektion, idet jeg ikke selv har værktøj eller kapacitet til at udvikle komplicerede produkter. Derudover søger jeg en ny leverandør af materialer til bedre priser end de danske. 

Materialer(både producent og leverandør) er sterling sølv og forgyldt sterling sølv. Jeg har umiddelbart ikke nogen geografiske præferencer, og håber derfor nogen kan hjælpe mig på dette område. 

Venligst

Katrine

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Katrineothilie:
Derudover søger jeg en ny leverandør af materialer til bedre priser end de danske. 

Guld og sølv koster stort set det samme over alt i verden.

Agosi i Tyskland har et stor udvalg af halvfabrikata du måske kunne bruge?  http://www.agosi.de/schmuckhalbfabrikate_de.html

Mvh

Ravn

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

Jeg er senior konsulent i dansk/kinesiske LIPA Sourcing der hjælper danske virksomheder med at finde troværdige, bæredygtige og konkurrencedygtige fabrikker i Kina. Vi har nogle meget dygtige leverandørerer af bl.a guld, sølv og swarowski smykker.

Vi leverer en end-to-end service hvor vi hjælper vores kunder med hele processen fra prototype, produktion og ordre-opfølgelse såvel som kvalitetskontrol, CSR og meget mere. Kommuniation er vores primære redskab og vi bruger derfor Dansk-kinesisk talende konsulenter, på den måde sikrer vi der ikke opstår fejl i jeres produktioner da oversættelser/forklaringer af produktdetaljer ikke går gennem unødvendige led.

Vi vil rigtig gerne høre mere om jeres opgave og finde en måde hvorpå vi kan hjælpe jer til den helt rigtige fabrik gennem vores netværk.

Du kan kontake mig enten her over sitet eller på mail: femo@lipasourcing.com
I er også velkomne til at ringe på 60149416.


Venligst
Philip Femø
www.lipasourcing.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine,

Jeg kan se at posten var fra halvtår siden, ved ikke om du stadig leder efter producent. Smykker er en af vores focus sourcing områder, især sterling sølv og forgyldt sterling sølv samt zirkon har vi rigtige dygtige producenter. 

Det kan produceres efter dit egen design, tegning, billeder eller vareprøver. 

Hvis du vil høre mere om det, kan jeg kontaktes med: e-mail: az@danhua.dk eller tlf. 53 32 61 88. 

Mvh,

Anne

Tilmeldt 13. Apr 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anne,

Nu er det nogle år siden, men jeg er interesseret hvis tilbuddet stadig er der. Jeg søger leverandør til Sterling sølv og forgyldte ringe men hvor jeg selv har mulighed for at designe og sætte mit præg på (logo)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)