Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en til at lave vores hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer

Er der nogle herinde der kan hjælpe os med at lave en hjemmeside og vedligeholde den

vi er en større fodboldklub i Rødovre /København

vi ønsker en pris evt som sponsorat vi har ca 1000 medlemmer mm

mvh

benny

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med så mange medlemmer burde der være et ret stort netværk - har i ikke nogen der, så måske kunne hjælpe jer med den opgave?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du sender mig en mail (hyldeborg@me.com) med lidt mere info, så skal vi nok finde en god pris. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du virkelig, at nogen kan få et sponsorat hos jer for at lave en hjemmeside til jer og vedligeholde den? Hvis det er det du siger, hvorfor så ikke skrive hvad man får i sit sponsorat.

Og jeg formoder det er en ganske simpel hjemmeside I skal bruge - så hvorfor ikke finde 5.000 kr. og bruge dem på en hjemmeside? Desuden kan I få et let CMS, så I selv kan vedligeholde.

Og et sidste råd. Smid dit opslag på Amino Freelancer - så skal du nok få en masse tilbud.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny,

Send gerne en besked til mig her på Amino, hvad har I af krav, og hvad kan I tilbyde mht sponsorat?

Mvh

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny,

Du må også gerne sende en mail afsted til hello@luevit.com 

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Send også gerne en mail til mig, kunne godt sætte sådan en side op mod, at jeg måtte bruge den i min portfolio.

Fra København
Tilmeldt 8. Jun 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Co-Sponsor Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benny

Kan se du snakker om et sponsorat, vi søger pt idrætsforeninger til at være med i et gratis sponsorering system.

Som du også selv beskriver har i et stort netværk i klubber, hvorfor ikke bruge det til at få flere penge / gaver i kassen.

Se mere på www.co-sponsor.dk

/Christian Breum

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra cph
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vi kan tilbyde er at få et link på vores hjemmeside samt et skilt på vores sponsorvæg samt få mere ind 1000 potentielle

kunder det er en af de ting man får for et sponsorat, men vi er naturligvis åbne, for andre muligheder.

Grunden til indlægget er, at få nogle ideer til vores nye hjemmeside samt, at få nogle firmaer til, at se det kunne være en god

ide, at sponsorere og få noget for et sponsorat igennem vores medlemmer og store netværk, som er store og små virksomheder 

mvh

benny

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)