Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os med at teste et nyt tool til at bygge landingpages til dine leadkampagner

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Vi har udviklet et lille værktøj vi kalder 123Leadgenerator. Programmet var oprindeligt lavet til os selv til at køre leadkampagner i vores tilbudsmail, men da vi nævnte det for diverse forretningsforbindelser (medier og annoncører) var der en efterspørgsel fra deres side for også at få adgang til systemet.

Konceptet er, at du på et par minutter kan lave din egen landingpage til alle formål (annoncering, konkurrencer, leadgenerering, etc.) der opsamler de data du nu har brug for i den aktuelle kampagne. I værktøjet definerer du, hvilke felter du har brug for, baggrundsfarve, etc.

Når det er gjort har du så en skabelon du kan udvikle grafikken efter (som så lægger sig under formularen). Med andre ord, har du grafik, tager det dig et øjeblik at lave din egen landingpage - og du undgår helt at involvere teknisk assistance fra nogen sider i hele processen.

Du kan se et eksempel her på, hvordan en landingpage kan se ud (ikke en aktiv kampagne lige nu, så ingen tilmeldinger, please :-)

http://www.123godetilbud.dk/peterplys/

Vi vil meget gerne have lidt mere feedback fra Jer Aminoer, så er dette et område du beskæftiger dig med på den ene eller anden side af bordet kunne vi godt tænke os at høre, hvad du syntes om produktet.

Du kan se kontaktinfo HER! og er du interesseret i et login, kan du smide mig en mail her i systemet eller på 123leadgenerator@123hjemmeside.dk

 

Håber der er nogen der har lyst til at prøve :-)

 

 /Seb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Jeg har rent faktisk en kunde der lige præcis har brug for et sådant værktøj idagSmile, jeg har lige forsøgt er ringe til dig, men du var gået. Kan jeg ikke få dig til at kontakte mig når du får denne besked på 28 18 98 43.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)