Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommende optimeringsekspert søger arbejde indenfor Adwords mm.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle i dejlige mennesker på Amino.

Denne unge mand på 26 år søger arbejde hos en af jer.

Ligger du inde med en hjemmeside og ønsker du at fremme salget på den? Så vil jeg gerne være en del af det. Mit store mål er at kunne kalde mig en Optimereingsekspert og til det skal jeg bruge erfaring og referencer.

Hvad kan jeg gøre for dig:
- Eksternt arbejde så der skal ikke opsættes en arbejdsplads, og indkøbes maskine.
- Optimerer alle sider af din Adwords til at give dig flere penge for mindre penge.
- Jeg vil behandle din side, som var den min egen. Mange Adwords konsulenter bruger tit penge uden at tænke på hvad der ville være bedst for firmaet/hjemmesiden for at kunne vise flere resultater frem for gode resultater.
- Komme med gode forsalg, der på den ene eller anden måde ville kunne tjene dig flere penge, enten på lang sigt eller kort sigt.
- Komme med SEO relaterede forslag, der på længere sigt kan skabe mere salg.

Hvad ønsker jeg af dig:
- Et reklame budgetter på over 10 kr. om dagen. Gerne meget højere.
- En positiv indstilling til at jeg altså ikke er en ekspert endnu, men vil gøre alt hvad der står i min magt til at lave din hjemmeside til en pengemaskine.
- At du er indstillet på at der sker noget nyt. For at optimere skal der laves en lille smule om her og der, hvilket af og til kræver en investering

Mine nuværende kompetencer:
- Jeg har arbejdet i marketingafdelingen hos TEAM BENNS i Holstebro i omkring 2 år hvor jeg var ansvarlig for Adwords.
- Jeg er blevet undervist af selveste Mikkel Demib en fantastisk SEO Guru.
- Jeg har allerede været på en del kurser indenfor SEO, Adwords og brugervenlighed.
- Jeg er uddannet Web-integrator(Hjemmeside programmør), og IT-supporter. Så jeg forstår 100% hvordan systemet bag din hjemmeside fungerer.

Hvad vil det koste:
For at blive bedre til mit arbejde skal jeg på en del kurser og have købt en del bøger. Jeg er villig til at lade dig bruge mine nuværende kompetencer for 5000 kr. om måneden. Det er en timeløn som lyder på noget hen af 33 kr./timen. Alle mine indtægter vil i den første tid gå til at forbedre mine kompetencer og i sidste ende, påvirke dine indtægter. Efter noget tid, vil mine ydelser koste mere, men de skulle også gerne kunne indbringe dig mere.

Har du spørgsmål eller måske interesse i at arbejde sammen med mig, kan du skrive her eller sende mig en privat besked.


Jeg ser frem til at høre fra dig. 

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Det lyder spændende og kunne godt være interessant for os. Du er velkommen til at kontakte mig på 60 21 23 24, så kan vi snakke nærmere omkring et evt. samarbejde.

De bedste hilsner

Thomas

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Fra  HeeringFashion.com I/S Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Fra  HeeringFashion.com I/S Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups :-)

Glemte lige et Med venlig hilsen Allan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)