Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger et engageret telemarkting-firma der kan invitere gæster til vores professionelle Netværk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
GLOBAL-Network er et professionelt erhvervsnetværk med mere end 40 grupper i Danmark. Vi mødes hver 14. dag (07.50 - 09.45) hvor vi hjælper hinanden med at lave mere forretning samt skaffe kundeleads til hinanden.
Vi søger et telemarketing-firma der - i første omgang - kan invitere gæster til grupperne i Ballerup og Frederikssund...men på sigt kan det blive en langt større aftale.
Vi betaler for hver fremmødt gæst og ydermere når gæsten melder sig ind i gruppen.
Se mere på www.global-network.com og send mig en mail på to@global-network.com hvis du er interesseret i at høre mere.
Venlig hilsen
Torben Søndergaard
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben,

Jeg kan anbefale McPhone i Silkeborg. Jeg har selv arbejdet der i tidernes morgen, og kender mange dem der arbejder der i dag. Jeg sad selv dengang med at invitere IT-eksperter til diverse konferencer, møder osv. De har et super set-up med engagerede medarbejdere.

Dbh

Daniel Sørensen

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra København
Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Kundehuset.eu Skrevet kl. 06:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)