Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus -du er en plattenslager Martin Thorborg

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da noget af et trist udbrud at starte sin weekend med... Det er vist godt, at du kan sove længe de næste to dage Povl :)

At du ik læser betingelserne, og åbenbart bevidst vælger at mistolke dem, det kan vist ik være andres skyld... 

Næsten gang vil jeg anbefale, at du lægger ud i et noget lavere hidsighedsniveau, samtidig med at du lige læser og fjerner alle gloser, inden du smider dem online. For det her er en tråd, som kommer frem, når der nu søges på dit firmanavn. Lidt uheldigt hvis du spørger mig, hvis alt er misforståelser eller fordi, at du synes noget tekst er formuleret uklart...

Anyway nyd den sidste sol, efteråret er på vej, og god weekend Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl P:
Det er dog meget uklart hvor lang tid man binder sig, 1 eller 4 måneder, når man køber for en måned

Det er da meget klart. Du betaler for 1 måned og derefter - bemærke DEREFTER binder du dig for 3 måneder. Du skal blot aktivt opsige inden for den første måned.

Povl P:
Hvorfor skal man aktivt melde sig fra en løbende perode af 3 måneders varighed, istedet for at man selv kan tilvælge det?

Begynd du med at kigge på alle andre der også tilbyder abonnement. Det er nøjagtigt på samme måde der. Du er tilmeldt en periode som automatisk bliver fornyet med mindre at du aktivt framelder.

Povl P:
Hvorfor skal man aktivt melde sig fra en løbende perode af 3 måneders varighed, istedet for at man selv kan tilvælge det? Der er her det useriøse kommer ind, for husker man det, hvor finder jeg det i betingelserne, eller på ens logind side?.

Klik på den grønne knap i toppen hvor der står "Bliv plus medlem" og vælg "Køb". Så kommer der en side hvor du kan finde linket i bunden https://vb.amino.dk/Conditions.aspx - der kunne godt være et link på alle siderne til den side.

Povl P:
Hvorfor gøre en måned prøveperiode betinget af en masse ekstra bøvl.

Bøvl? Det er bare når du har prøvemåneden så log ind og afmelde den. Det er ikke bøvlet - ikke sammenlignet med andre sider.

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Povl P:

Kære Martim Thorborg og Amino teamet

Tak for det store  arbejde som i gør for iværksættere, og undskyld for den hårde tone og den grimme anklage.

Det er dog meget uklart hvor lang tid man binder sig, 1 eller 4 måneder, når man køber for en måned. Hvorfor skal man aktivt melde sig fra en løbende perode af 3 måneders varighed, istedet for at man selv kan tilvælge det? Der er her det useriøse kommer ind, for husker man det, hvor finder jeg det i betingelserne, eller på ens logind side?.m Hvorfor gøre en måned prøveperiode betinget af en masse ekstra bøvl.


Eneste grund til det er uklart må være fordi du ikke forstår en tekst på 2 linier.
Der står ganske tydeligt:

"Amino Plus er et løbende abonnement, som automatisk fornyes indtil du melder dig fra.
Næste opkrævning sker 07-09-2014. "

Det kan umuligt være så kompliceret at man her ikke kan regne ud så længe man framelder sig inden næste opkrævning, betaler man kun for den ene månede.

Der står ingen steder at det er et månedligt abbonement, men en mulighed for at prøve amino plus i 30 dage. At der faktureres hver 3 månede er også lige så fint beskrevet. 

Synes efterhånden denne Fejl 40 bliver endnu mere til grin end det allerede var i starten.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er ikke enig i hvor effektiv måden Povl siger det på er, - men ellers forstår jeg ikke rigtigt at nogen forsvarer måden Plusabb. bliver solgt på. Det tror jeg sagtens Martin Thorborg selv kan. Det er nemlig ret effektivt :-)

Jeg mener nu heller ikke at Martin Thorborg er særligt genert når det kommer til opsigtsvækkende overskrifter, så heller ikke her forstår jeg kritikken af Povl.

Jeg synes også det er lidt paradoksalt at udvikle på en regnsskabsservice for folk der ikke er så gode til at overskue økonomi, - at man så selv bruger nogle af de ældste salgstrick i bogen.

Alt i alt, - en dyb undren fra min side over de mange mishagsytringer der kommer Povl til del.

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Dukkemageren:

Jeg tror vi er rigtigt mange herinde både Plus og ikke Plusser der er yderst tilfredse med den service Amino leverer. Det endda ganske gratis - du kan fint skrive i debatten og rigtig meget mere uden at skulle betale for det. Meget mere end hvad du kan læse på forsiden til et M-magasin til 49kr. eller hvor meget det nu koster for at skulle læse resten.

At Povl direkte laver en tråd og angriber en person direkte og den service som vi andre er tilfredse med på disse måneder synes jeg godt nok er til grin:

du er en plattenslager Martin Thorborg

mage til plattenslager skal man lede længe efter.

Hvis Amino vil tages seriøst, skal man holde op med den slags plattenslageri.

Hvis det ikke rettes prompte, sendes sagen til forbrugerombudsmanden.


Alt dette fordi han blev overrasket over et momstillæg på 24,75kr. i forhold til et banner han havde set.

Det er jo ikke fordi han har købt og betalt 99 kr på sit kort og på hans kontoopgørelse ser han så pludselig der er trukket 124 kr.. Hvis det havde været tilfælde så havde jeg også holdt med ham. Men det her.. jesus..

Jeg ser ingen utilfredshed fra de 2 år han har brugt servicen gratis. But thats none of my business

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl P:
Der er her det useriøse kommer ind, for husker man det, hvor finder jeg det i betingelserne, eller på ens logind side?.m Hvorfor gøre en måned prøveperiode betinget af en masse ekstra bøvl.

Se her er du så inde på noget der er hold i. Det er faktisk meget svært at se hvor man skal framelde sig. Går ud fra at det er en af de kedelige ting man har lært fra USA på Amino.

Og hvis du endelig vil have en sag op og køre, er det noget helt andet du skal fokusere på. Og det er at når folks kreditkort udløber. Så skal de aktivt gå ind og give tilladelse til at abonnement fortsætter med betalingen fra kreditkortet. Men selv om man ikke gør det på Amino, bliver de bare ved med at trække pengene. Det er faktisk ulovligt, så her har du en rigtig god sag.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Og hvis du endelig vil have en sag op og køre, er det noget helt andet du skal fokusere på. Og det er at når folks kreditkort udløber. Så skal de aktivt gå ind og give tilladelse til at abonnement fortsætter med betalingen fra kreditkortet. Men selv om man ikke gør det på Amino, bliver de bare ved med at trække pengene. Det er faktisk ulovligt, så her har du en rigtig god sag.

Bare til info, så er det ik muligt at trække penge fra et kort, som er udløbet... Og hvis det er muligt, så ville jeg nok skynde mig at kontakte min bank, da det er dem, som har lavet en fejl, og ik andre som måtte have hævet penge...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Michael:
Se her er du så inde på noget der er hold i. Det er faktisk meget svært at se hvor man skal framelde sig. Går ud fra at det er en af de kedelige ting man har lært fra USA på Amino.


Du har helt ret Michael, vi har gemt det så langt væk at ingen kan finde det. Men jeg vil gerne give et lille hint.
Gå ind under "Plus Dashboard". Det er den store grønne knap oppe højre hjørne. Så trykker du på "Faktura og abonnement" og der kan du med 1 klik framelde dig.

Eller man kan søge på Amino "Frameld Amino Plus" og første link viser grafisk hvordan du gør.

Så jo Michael, der er brugt meget energi på at gøre det svært ;-)

Michael:
Og hvis du endelig vil have en sag op og køre, er det noget helt andet du skal fokusere på. Og det er at når folks kreditkort udløber. Så skal de aktivt gå ind og give tilladelse til at abonnement fortsætter med betalingen fra kreditkortet. Men selv om man ikke gør det på Amino, bliver de bare ved med at trække pengene. Det er faktisk ulovligt, så her har du en rigtig god sag.


Her forstår jeg ikke hvad du mener.

Hvis du mener vi ikke løbende må trække på dit kort, så tager du fejl. Vi følger reglerne 100% og fortæller tydeligt hvad vi gør, for ellers ville vi ikke blive godkendt af Nets
Hvis du mener vi trækker på et udløbet kreditkort, så kan det ikke lade sig gøre.

Jeg tror helt ærligt det her handler om, at nogle folk bare har det svært ved at noget på nettet koster penge. For at være helt ærlig, har jeg det selv på samme måde. Jeg ved ikke hvorfor, men det har jeg. Men når jeg tænker nærmere over det, kan jeg godt se at alle har omkostninger og de skal dækkes, så jeg må også til lommerne i ny og næ.

De bedste hilsner

Martin



 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og uanset svært eller ej, ikke gennemsigtigt eller ej. Nogle handels og forretningsbetingelser er, så har man som køber altid en hvis undersøgelsespligt

Og da trådstarter "bryster" sig af at være en virksomhed, har han oven i købet en skærpet undersøgelsespligt.

Så har vi i Danmark det dog fortsat sådan, at vil man kalde et firma "plattenslager" eller "useriøst" eller "fupfirma" m.m.

Skal man have en dom på det, for at det er lovligt.

Derfor er trådstarter Povl ude i et helt forkert og ulovligt ærinde.

Men husk nu på at Google veje også er uransaglige Wink

Så lige "pludselig" kan trådstarter dukke op i forbindelse med "plattenslager"Wink  

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Hvis du mener vi ikke løbende må trække på dit kort, så tager du fejl. Vi følger reglerne 100% og fortæller tydeligt hvad vi gør, for ellers ville vi ikke blive godkendt af Nets. 
Hvis du mener vi trækker på et udløbet kreditkort, så kan det ikke lade sig gøre.

Selvfølgelig må i løbende trække på et kort hvis i har indehaverens godkendelse. Men Kreditkort skal fornyes en gang imellem på grund af datoen for udløb. Og i gør skam også kortholder opmærksom på at vedkommende skal ind og genaktivere kortet for at betalingen kan fortsætte. Men så er det bare at i fortsætte med at trække penge selv om kortholder ikke genaktiverer kortet. Den går ikke mester, det er en Ommer.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)