Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

få lavet prototype- billigt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har i et stykke tid arbejdet med en ide til et lille simpelt elektrisk apparat, som jeg gerne villa have lavet en prototype/model af, da jeg ikke selv har kompetencen (kun ideen).

Er der nogle der har gode råd, erfaringer eller tips til hvor jeg skal søge henad, for at få lavet dette til en ordentlig pris?

På forhånd tusinde tak for jeres hjælp.

Venligst

Natascha

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu er formgivning og prototypefremstilling samt produktion af efterfølgende 0-serie de absolut dyreste steps når vi taler produktudvikling.

Så ikke for at slå din idé ned, men du skal have kapital for at få lavet dette. 

Jeg har ekspertise indenfor de felter og kan godt hjælpe dig, jeg vil også gerne give dig en rigtig god pris på en 3d model som du efterfølgende kan få 3d printet som prototype / model.

Hvis du har lyst, kan du skrive mere om dit produkt / ide på info@daltek.dk så vil jeg godt give dig en pris. Men regn med at du skal til lommen for at få lavet en fungerende prototype, komponenter er virkelig dyre, især når det er enkeltstyks hvilket det er til en prototype. Skal du lave 1000 af dem bliver stk prisen meget billigere da du så kan købe alle stumperne som partivarer i Kina.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)