Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en sy- og produktions virksomhed til produktion af tøj/smykker

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :-)

Jeg står og skal bruge en virksomhed i udlandet, som kan sy nogle forskellige beklædningsdele/tøj til en god pris. Samtidig med det søger jeg også en virksomhed som kan producere smykker (ringe, halskæder osv.) 

Jeg har søgt en del på google, men har svært ved at finde frem til de rette virksomheder udenfor EU, som jeg har hørt skulle være fordelagtige i forhold til pris. 

Nogle der kan hjælpe mig på vej? 

Mvh. 
Jens Nørgaard 

Fra København
Tilmeldt 2. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Suns Apparel Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Min tekstil producent i Kina er leverandører til bl.a top shop, etam mm.

Skriv hvis du er interesseret :)

bdh

Mai

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Hvis du vil producere kvalitetstøj prisbilligt på en systue i Polen, så kan du kontakte mig på: leszek@filmfactory.pl   Alt fra kvalitets bomuldsstof/uldstof lavet på bestilling, samt fotorealistisk tryk på materialer, og på de færdige kollektionsstykker (fra udviklingsfase af mønstre og prototyper til samples og serieproduktion).  Du kan føle ligesom du har produceret det i Danmark, men meget billigere. Nabolandet Polen er et medlem af EU, og overholder copyrights loven, som du kan ikke få garanti for i Asien eller i Europa uden for EU. Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen af udenlandske ordrer. Og hvis du er en nystarter, kan du få  en gratis rådgivning.

Mvh.

Leszek

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Jeg har en del kontakter i Tyrkiet, (Tyrkiet er med i en handelsaftale med EU derfor slipper du for diverse skatte og told

Kontakt mig hvis du stadig mangler

Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg er er interesseret i at høre hvad din tekstil producent kan levere. Vil du evt. sende noget kontakt information, så jeg kan sende en mail til dem :-)?

Mvh. Jens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mai.

Hej.

Jeg står og skal bruge en virksomhed i udlandet, som kan sy nogle forskellige børneartikler (sengerande, barnevognspuder osv.) til en god pris.

Er det noget du stadig kan hjælpe med at formidle kontakt til?

Med venlig hilsen

Dani

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Leszek.

Hej.

Jeg står og skal bruge en virksomhed i udlandet, som kan sy nogle forskellige børneartikler (sengerande, barnevognspuder osv.) til en god pris.

Er det noget du stadig kan hjælpe med at formidle kontakt til?

Med venlig hilsen

Dani

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)