Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PDA løsning til vores sælgere med integration med e-conomic..?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! 

Jeg søger en hjælp/tilbud på nedenstående løsning..

Vi har 2 sælgere (med tiden kommer flere til) som tager rundt i verden til vores forhandlere tager imod ordrer fra vores forhandlere. Sådan som den process kører i dag er at de har en prisliste med ud til kunden og skriver antal ud for den artikel forhandleren ønsker. Derefter tastes de ordren ind i e-conomics og lageret tager så over derfra. 

Vores prislister har allerede stregkoder så jeg tænkte man kunne gøre sådan at have en håndscanner/PDA med ud til kunden så sælgerne blot kun scanne stregkoden og vælge antal ved de produkter forhandleren ønsker og så trykke "bestil/send eller hvad knappen hedder og så bliver den sendt direkte fra håndscanner/PDA til e-conomic hvorefter lageret så igen kan tage over.

Er der nogen af jer der har en sådan en løsning og har mulighed for at sende mig et tilbud på hvad det vil koste for sådan en løsning?

På forhånd mange tak! :)

Mvh. Allan

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Vi er i gang med at udvikle et system og umiddelbart lyder det som om, at det vil kunne bruges til Jeres formål. Send mig gerne en mail, så vi kan drøfte funktionaliteten nærmere.

Venlig hilsen

Lars Schiermer

Revol8

lars@revol8.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Der findes allerede en app som kan det inde på e-conomics app side.

Du kan se mere på linket: http://www.e-conomic.dk/apps/salgsregistrering 

Denne app kan også bruges på en tablet som dine sælgere kan tage med rundt i verden, der er mulighed for at have en lille scanner såfremt tabletten kan kobles sammen med den Geeked

Du er velkommen til at skrive til mig på mhp@itnvision.dk hvis du har lyst til lidt mere info eller en test.

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)