Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM system til virksomhed med 8 ansatte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er på udkig efter et CRM system til min virksomhed.

Vi er en virksomhed med salg, markedsføring, installation og løbene serviceydelser som vi skal have lagt i ét system.

Vi vil gerne kunne anvende systemet sammen med e-conomic.

Systemet skal kunne bruges af teknikere, supportere og sælgere til planlægning af:

- servicebesøg onsite

- tidsforbrug ifm support opgaver

- arbejds og uge sedler for medarbejdere for teknikere

- Statestik på salg og tilbudsmasse

- Markedsføring 

- Log

Er der nogen der har erfaringer med brugen af sådan et system som i kan anbefale at jeg kigger på?

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke skrevet specifikt hvad I sælger, og en ting som skal med er hvordan og til hvem I sælger.

Er det individer i kommunikerer interagerer med eller er det virksomheder/grupper af personer?

Er det korte elller lange beslutningsprocesser?

Vi har i en del år brugt systemet Goldmine som har nogle helt fantastiske muligheder for at automatisere processer, markedsføring, har en avanceret help desk funktion da den har slugt HEAT som var fadder til helpddesk funktionen og der formodentlig slår alt på markedet. Goldmine har iøvrigt den bedste email funktion jeg har set da den auto arkiverer/linker samtlige emails til kontakterne så alle kan se alt historik. I eksempelvis salesforce skal samtlige medarbejdere manuelt vælge at dele mails og vedhæftede filer kommer ikke med. Det betyder at du altid mangler data.

Jeg har som ansat arbejdet med SalesForce.com som jeg absolut hader, men når det er sagt er der nu så mange moduler og integrationer til det at det i sig selv kan være et formiddabelt argument. Min erfaring med web systemerne er at de er meget langsomme, og jeg bryder mig ikke om at jeg ikke kan finde min kundeinformation hvis jeg er et sted hvor jeg ikke har mobil data dækning, eller at komme tilbage fra USA med en regning på 3000kr fordi jeg har checket CRM systemet.

Der er et hav af systemer.

Et af de stor skandinaviske - SuperOffice - er hands down det mest brugervenlige jeg har brugt, men det er langt fra eks Goldmine i funktionalitet. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Kig på http://microbizz.dk som vi er partner med, det kan også integrere til E-conomic.

Du er velkommen til at kontakte mig, for yderlige oplysninger.

mvh

Kell Jørgensen
kj@dk-solutions.dk

 

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 53
Fra  WebDavy.com Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper. 

Har du taget et kig på Podio ?

Podio har mulighed for at blive tilpasset lige til dine behov og det er forholdsvis let at gøre selv. 

Har du nogen spørgsmål så skriv endelig til mig :) 

Podio, Trello eller Excel? 
Vi kan hjæpe dig på webdavy.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

E-conomic har de en del samarbejdspartnere som laver CRM integration til deres program.

På deres app side kan du finde listen med muligheder: http://www.e-conomic.dk/apps/kunder 

Vi har udviklet itn|CRM appen som kan en del af de ting du efterspørger.

Du kan se appen her: http://www.e-conomic.dk/apps/crm-app 

Designet af appen er ændret lidt siden e-conomic er skiftet til deres nye layout plus vi har tilføjet nogle ekstra funktioner blandt andet en abonnement del - du er velkommen til at skrive til mhp@itnvision.dk hvis du ønsker at høre lidt mere eller en test Geeked

Ønsker du flere oplysninger fremvist udvikler vi og tilpasser vi gerne appen til dig. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Vi er en lille virksomhed med 10 ansatte og vi bruger Web CRM, som er yderst proffesionelt og kan helt sikkert dække Jeres behov.

Mvh

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)