Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgiver til valg af webshop. Findes de ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Faktum er, at der findes så mange webshop systemer idag, at ingen har overblik over dem alle. Dermed vil du kun kunne få et indgående indblik i systemerne, hvis du kontakter en, som arbejder med dem... Dvs du skal have fat i flere forskellige personer, som alle har en interesse i at sælge dig deres løsning...

Men denne måde giver dig også mulighed for, at du kan spørge ind til forskellige ting, samt at du kan få en ide om processerne, priserne mm...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Ole:
Jeg vil fx uvildigt kunne fortælle dig om Shopify kan løfte opgaven for dig - ikke fordi jeg vil lave en shop til dig, men fordi jeg kender systemet indgående. 

Det virker da også vældigt uvildigt at du med din indgående kendskab til Shopify kan sige om en potentiel kunde kan bruge Shopify eller ej. 

Hvor kommer den uvildige vejledning om alternative løsninger ind henne?

Jeg ved, at der blev spurgt til en tværgående vejledning, men jeg svarede (i mit hovede) på denne sætning:

Dan Storm:
Bottomline er at du ikke får en uvildig rådgivning af folk som ved hvad de snakker om.

For det kan man da - måske ikke rådgivning fra enkelt person til alle platforme, men så må man jo samle lidt sammen.

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen. tak for de mange beskeder i har skrevet.

Jeg har ingen præferencer eller anden viden om de systemer i her nævner, og har derfor ingen føling med hvad de indebære. Derfor virker det som en rat stor opgave at skulle sætte sig ind i dem alle sammenarbejde med fra hvert af systemerne, Når man ikke har nogen form for kendskab til det i forvejen. Jeg kan 100% følge jeg i at en person ikke kan være ekspert i alle systemer. Men Fx den branche jeg er inden for og er udlært i, der kan jeg sagtens hvis jeg tager sælger hatten af. være en rigtig stor hjælp for personer der kommer og fortæller mig deres behov og jeg så vejleder dem ud fra det. Men man har jo ikke en hel dag eller to til at hjælpe en enkelt kunde med valget af nyt produkt. så derfor kan man jo aldrig sætte sig 100% ind i hvad det i virkeligheder er kunden har behov for, mange gange kan en kunde jo også stille nogen krav til et produkt som kunden i virkeligheder ikke har brug for men kunden bare tror de har brug for. og der findes ingen sælger som der er ved deres fulde fem ville tale i længer tid om et produkt som de ikke selv sælger.

Det kan godt være for 90% af de personer der sidder og kikker med her inde, at de tinger det kan da ikke være så svært eller du skal da bare gøre sådan. Men for mig der står og skal have fundet en løsning for mit problem med at finde den nye webshop løsning, og ikke har den store erfaring på dette område så kunne jeg virkelig godt bruge en at drøfte mit behov med, og sådan en person kender jeg ikke personligt, derfor må jeg ud i byen og hente ham. 

Jesper L skrev (Ingen tvivl om at mange godt kunne bruge sådan en person, så hvis det ikke allerede findes, så er der chancen for en kvalificeret at starte en niche business op)

Det lyder som noget af det helt rigtige. Der må da være nogen der ude der selv mener de ville være den rigtige at spørge i sådan en situation.

EnNyide skrev (til trådstarter, hvorfor skiver du ikke dine krav her på Amino? -Jeg er sikker på der er masser af folk der byder ind med gode råd.)

Ja det kunne være en start

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke så meget styr på hvad alle de ting jeg søger hedder på fagsprog og tit når jeg har skulle forklare min nu værende webshop udgiver om problemer eller ting jeg har haft brug for hjælp til så er det altid blevet til en maget lang smøre, med den knap som er rød du godt ved ligger på den her side osv osv. jeg har simpelthen måtte forklare hvad denne ting gjorde fordi jeg ikke har været klar over hvad det hed det den gjorde. Jeg kunne lave en youtube video hvor jeg forklaret ud fra mit nu værne, hvad det er for nogen ting jeg har brug for og hvilke ting jeg mangler. og vise det der, så kunne de folk som mente de havde en god løsning til problemet jo mælde ind og give et tilbud på deres forslag til at løse mit problem. Jeg havde dov nok håbet på dette kunne foregå lidt mere diskret hvor at en dygtig person inde for dette fag kunne rådgive mig stille og roligt bare ham og mig.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst en del af de artikler, blogposts etc. Brian Brandt har skrevet (han er også her på Amino), og han kunne måske være et bud på en konsulent/rådgiver.

Jeg har indtryk af, at han har mere fokus på strategi, konvertering, Adwords etc. end selve shop platformen. Se evt. hans blog her: Brian Brandt

Mvh Carsten

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Jeg har læst en del af de artikler, blogposts etc. Brian Brandt har skrevet (han er også her på Amino), og han kunne måske være et bud på en konsulent/rådgiver.

Jeg har indtryk af, at han har mere fokus på strategi, konvertering, Adwords etc. end selve shop platformen. Se evt. hans blog her: Brian Brandt

Lækkert med et bud på en der måske kan hjælpe mig vidder i min søgen. Jeg vil se på hvem Brian Brandt er. Tak

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spørger bare :-) .. Jeg holder lige lidt fri i dag, men du kan jo læse min store ehandelsguide, og se lidt om hvem jeg er og står for i forhold til ehandel.. 

http://clickstarter.dk/ehandel/

Hvis det ser interessant ud, så kan du bare ringe på mandag på 53 72 90 80. 

God weekend.. 

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Whoo Copenhagen Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Apeshop.dk:
Jeg er på jagt efter en person der kan fungere som rådgiver til valg af webshop løsning

Hej Søren.

Jeg har et firma som lige netop hjælper personer som dig.  (Whoo Copenhagen)

Vi hjælper nye eller er du allerede etableret iværksætter til at få den bedste start i både rådgivning og med at finde den helt rigtige visuelle identitet, logo og meget mere.

Vi laver ikke selv Webshop, men alt det design der skal til.

Derfor er jeg helt sikker på at vi kunne være en godt sparringspartner for dig og dit firma.

Du kan jo lige tjekke siden ud og kontakte os hvis det er http://whoocph.com
H
åber du finder den hjælp du skal bruge.

Vh Dan Sørensen
Whoo Copenhagen 

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan tak for buddet jeg vil kikke lidt på din side, så kan det være jeg giver lyd fra mig

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Fra  Whoo Copenhagen Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare helt iorden.

Det er det vi er her for.

Vh Dan Sørensen
Whoo Copenhagen  

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)