Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgiver til valg af webshop. Findes de ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Aminoer

Jeg ved ikke om dette høre til over i freelancer, men nu får det et skud her.

Jeg er på jagt efter en person der kan fungere som rådgiver til valg af webshop løsning, en som keder alle de muligheder der findes på marked og som ikke er sælger for et af systemerne, en neutral person som kan rådgive mig ud fra de krav jeg har til en webshop. Så jeg en gang for alle kan finde det system jeg skal bruge en mange år frem over.

Jeg har mange krav til en webshop løsning og har brug for at personen sætter sig ind i dem alle og hjælper mig med at vælge ud fra det. hvilket system det skal være bygget på og om det skal være en løsning hvor man betaler hver mdr. eller om det skal være en hvor jeg køber en færdig lavet shop af en person. Osv osv.

Jeg har idag en webshop fra Golden Planet som jeg har haft i 2 år. jeg valgte det i sin tid fordi det så nemt ud og jeg ikke viste hvilke krav jeg havde til en webshop løsning. Men det vil jeg påstå jeg har fundet ud af nu, og derfor søger jeg så en "ikke sælger for et webshop system" jeg kan bruge som sparrings partner til valget af nyt system eller det kan være jeg har det bedste for mig alle rede, jeg ved det ikke fordi jeg kender jo ikke andre systemer end det jeg bruger idag.

En person jeg kan mødes med personligt eller over skype. hvor vi kan snakke og finde frem til det helt rigtige. Jeg er selvf klar over at hvis jeg skal have god rådgivning så er det ikke gratis, det er der jo indet her i livet der er. Jo en træls sælger som siger at hans produkt kan alt det man søger.

Men jeg ved ikke hvor man finder sådan en person som jeg her søger så derfor må jeg jo ty til Aminoerne om hjælp.

Eller hvis der sidder en her inde og læser dette, og tinger det er jeg da manden for at klare. Så send mig gerne en pm. Ellers hvis jeg har forklaret mig uklart eller i mener jeg skal lave et opslag over i freelancer så skriv gerne.

Mvh Søren

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er ingen der upartiske omkring noget de har forstand på.

Jeg garanterer dig for at de fleste webshopløsninger kan løse ethvert krav du måtte have - enten "out of the box" eller via et modul. Og uanset hvem du spørger, vil den person kunne løse opgaven i det system som han/hun har skabt sin erfaring i. Ecommerce løsninger er altid et spørgsmål om præferencer.

Skulle du alligevel sidde med nogle krav der ligger ud over almindelige Ecommerce behov, kan den du køber hos sikkert lave et modul der kan løse det.

Personligt bryder jeg mig ikke om de færdige systemer og tilbyder mine kunder en løsning lavet fra bunden. Her vil du møde nogen som mener jeg genopfinder den dybe tallerken, men for mig er det også et spørgsmål om præference og erfaring.

Bottomline er at du ikke får en uvildig rådgivning af folk som ved hvad de snakker om.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu findes der jo også uvildige personer/eksperter, som kan fortælle dig om et givet system kan opfylde dine krav eller ej (eller i hvilken grad).

Jeg vil fx uvildigt kunne fortælle dig om Shopify kan løfte opgaven for dig - ikke fordi jeg vil lave en shop til dig, men fordi jeg kender systemet indgående. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ole:

Nu findes der jo også uvildige personer/eksperter, som kan fortælle dig om et givet system kan opfylde dine krav eller ej (eller i hvilken grad).

Jeg vil fx uvildigt kunne fortælle dig om Shopify kan løfte opgaven for dig - ikke fordi jeg vil lave en shop til dig, men fordi jeg kender systemet indgående. 

Samme her med Prestashop.
Tror alle har en favorit :) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Bottomline er at du ikke får en uvildig rådgivning af folk som ved hvad de snakker om.

Øh jo.... Jeg har flere gange kunne sælge mig selv til at lave et system for en kunde men vurderede at det var bedst for dem at bruge et andet system og derved anbefalet andre til at lave det for dem.

Tit har jeg ladet kunden selv vælge system ud fra en samtale hvor de har fortalt hvad de vil have og jeg har fortalt hvad systemerne kan.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Apeshop.dk:
Men jeg ved ikke hvor man finder sådan en person som jeg her søger så derfor må jeg jo ty til Aminoerne om hjælp.

 Ingen tvivl om at mange godt kunne bruge sådan en person, så hvis det ikke allerede findes, så er der chancen for en kvalificeret at starte en niche business op.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Dan Storm:
Bottomline er at du ikke får en uvildig rådgivning af folk som ved hvad de snakker om.

Øh jo.... Jeg har flere gange kunne sælge mig selv til at lave et system for en kunde men vurderede at det var bedst for dem at bruge et andet system og derved anbefalet andre til at lave det for dem.

Tit har jeg ladet kunden selv vælge system ud fra en samtale hvor de har fortalt hvad de vil have og jeg har fortalt hvad systemerne kan.

Det kan meget vel tænkes at du synes det virker uvildigt men fakta er jo at du indledningsvis startede med at sælge det du mente kunne løse opgaven og endte med at søge i en anden retning du mente bedre kunne løse opgaven. For mig er det ikke upartisk og objektivt.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Ole:
Jeg vil fx uvildigt kunne fortælle dig om Shopify kan løfte opgaven for dig - ikke fordi jeg vil lave en shop til dig, men fordi jeg kender systemet indgående. 

Det virker da også vældigt uvildigt at du med din indgående kendskab til Shopify kan sige om en potentiel kunde kan bruge Shopify eller ej. 

Hvor kommer den uvildige vejledning om alternative løsninger ind henne?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Det kan meget vel tænkes at du synes det virker uvildigt men fakta er jo at du indledningsvis startede med at sælge det du mente kunne løse opgaven og endte med at søge i en anden retning du mente bedre kunne løse opgaven

Nej.... hvis en kunde spørger mig hvad jeg anbefaler så starter jeg ikke med at sælge mig selv, men fortæller kunden hvad der findes af ting der kan løse opgaven og evt. hvem der kan hvis jeg kender nogle der kan det.

Nogle gange har kunderne så sagt at det er MIG der skulle lave opgave og så har jeg så fortalt dem hvad jeg vil bruge og hvor forskellene er på de andre systemer og (i mit tilfælde) Umbraco.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er det for noget sludder med at folk der ved noget om et emne, ikke kan rådgive uafhængigt*? -det er da noget af det værste pladder jeg nogensinde har hørt.

til trådstarter, hvorfor skiver du ikke dine krav her på Amino? -Jeg er sikker på der er masser af folk der byder ind med gode råd.

*Går ud fra der menes uafhængigt og ikke uvildigt. Det er 2 forskellige ting.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)