Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet forbindelser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt over et tilbud via NVE - Waoo hjemmeside 90/90 mbit forbindelse til 179 kroner om måneden.

Jeg skriver så til dem, da jeg synes det lyder relativt billigt i forhold til deres 60/60 Mbit forbindelse som deres eksisterende kunder betaler 299 kroner for om måneden.

Når men jeg stiller spørgsmål omkring prisforskellen, da jeg synes det er nået bizard, at eksisterende kunder skal betale 100 kroner mere, til en lavere internet hastighed end nye kunder kan få tilbudt.

Deres svar retur blev det er kun til nye kunder som for den billigere pris i 6 måneder, derefter skal de betale 399 kroner pr. måned.

Hvordan kommer det deres eksisterende kunder til gode, og hvorfor snyder man eksisterende kunder ved kun at tilbyde nye kunder 6 måneder billigere internet til bedre hastigheder. Jeg sad tilbage med en ekstrem dårlig følelse af ligegyldighed overfor de kunder som de rent faktisk lever af, og har gjort i lang tid.

Jeg ved godt mange Internet udbydere lokker med tilbud til nye kunder, men hvem er det faktisk de lever af, eksisterende og trofaste kunder som følger dem, og har gjort i lang tid, eller nye kunder, som kun lige kommer ind for at få det billige tilbud i 6 måneder hvorefter de indsender en opsigelse og fordufter ingen. jeg siger selvfølgelig ikke alle smutter, men mange vil når de finder ud af, de så skal betale den mer pris til den tid.

Hvor er venligheden, og loyalitet for eksisterende kunder, hvordan tror de kundernes fornemmelse og tilfredshed er, når de ser de bliver snydt 600 kroner over 6 måneder, i forhold til nye kunder.

Jeg ved ikke hvad i andre synes og tænker, og hvad jeres mavefornemmelse siger jer, men det er altså alligevel en del penge for den enkelte forbruger hvor ikke alle har voldsomt med penge i forvejen.

Kunne godt tænke mig at hører jeres tanker og meninger om dette her.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46447
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg finder det naturligt at der på masser af plan gives introduktionsrabat i et antal måneder, teleselskaber, internet, TV pakker osv. Det er måden at få nye kunder ind på og ja det kommer ikke gamle til gavn - men den gode ting er jo: Det kommer dem heller ikke til skade

Hør dem i alle fald om du kan opgradere med rabat?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil prøve at skrive til dem retur omkring det ikke er muligt tak.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)