Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til sammensætning af menu

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kæreste og jeg har en café, men da vi ønsker et nyt menukort, vil vi gerne have en kok der kan hjælpe og rådgive med at sammensætte et nyt menukort.

Jeg har søgt en del på nettet, dog uden held, men der må da være nogen der kan hjælpe??

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilken form for koncept kører I? Hvilken Cuisine er det?

Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er egentlig et nyt koncept vi søger, men jeg mener at det er bedst at opbygge et koncept ud fra et stærkt menukort.

vi har faciliteterne til at lave god mad.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

giver han også eksperthjælp, for når jeg kigger på hans side ser det mest ud til at han er en som hjælper med at arrangere fester..?

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Phoenixx Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er det i vil have nyt menukort?
Har i en hjemmeside jeg kan se?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Var det en ide at finde et koncept hvor i måske har een ret måske i to variationer, hvor i så er eksperter i denne ene ret. Jeg synes vi virker så uopfindsomme i dansk madindustri. Vi har 500 pølsevogne der sælger samme produkter, der er måske 1000 burgerbarer/pizza bagere hvoraf 90% har nogenlunde samme menukort. Der er 500 cafeer der sælger noget nær samme brunch.

Jeg opdagede først den verden af fastfood de har i USA da jeg gik igang med at se serien Man v food kan ses hvis du googler "projectfree.tv"

Det er ikke så meget de store portioner der optager mig, men at se fastfood restauranter der langtids steger kød i måske 8timer for at give optimal smagsoplevelse for kunden, se det er da kvalitet. Men der er jo alt at vælge imellem, og der er jo sikkert også noget i kan finde spændende. Husk USA dækker et ret stort område madmæssigt.

Det er naturligvis op til Jer  hvad i vil gøre, men i kunne selv finde noget mad der matcher jeres sted, og så betale en kok for at finpudse produktet, så i står med jeres eget vinderprodukt i kan genskabe igen og igen.

Håber i får lavet en god menu

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)