Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ang. dokumentation falsk kontrakt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke helt hvad jeg kan gøre, så håber nogen herinde der kan hjælpe, min far har fået en regning og blevet indberettet til inkasso og er på vej til at stå i RKI, pga. dokumentation falsk fra en el-selskab, der har pludseligt uden vores accept, lavet en kontrakt, hvor de har skiftet vores normale el-selskab ud med deres, derefter sendt os flere regninger. På selve kontrakten, er der flere fejl på.

Fakturering adressen bliver sendt til en adresse, som vi ikke kender noget til, navnet er stavet forkert og underskrift er forfalsket, men beløbet lyder på 2500,- og min far har bare tænkt sig at betale, fordi han ikke vil gå til en advokat, for det vil blive dyre men kan det virkelig passe, at firmaet skal bare have lov til at gøre det, uden sådan videre?

Med Venlig Hilsen

Michal Do

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart at man ikke må forfalske underskift - dog lyder det ret mystisk at et El-selskab skulle gøre det ligefrem - Mest lyder det som en fejl og i alle fald ryger din far ikke i RKI hvis han skriftligt klart har gjort el-selskabet - og dem der indgiver din far til incasse (el-selskabet eller ofte en inkassebureau) - at han ikke godkender regningen og forklarer præcist hvorfor

Det er så el-selskabet der skal trække din fra i retten - Det ubehagelige ved det er hvis selskabet slukker for strømmen - men det gør de ikke hvis din far kan vise, at tingene er helt galt. 

Det KUNNE være sådan at din far har fået opringning eller er blevet stoppet i et butikscenter af nogen der solgte xxxxenergi og fortalte hvor meget billigere det var - og har fået noget de har taget som OK - måske en underskrift - måske ikke

Send de protester og gør klart at I ikke har skiftet selskab og at der er falsk underskrift og forkert adresse - men tag også fat i det selskab som I har aftale med efter jeres mening og hør hvordan det skifte dog er sket?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for din svar, jeg har en kopi af nuværende kontrakt, hvor der er flere ting, der ikke passer, har skrevet videre til el-selskabet og inkasso, hvor jeg præcis nævner de fejl, som står på kontrakten. Og du har ret, en personale har været hos os op til flere gange, hvor min far har sagt NEJ TAK til tilbuddet, da vi er fint tilfreds med dem vi har i forvejen.


Vi har 10 dage til at betale ellers kommer vi i RKI, det er det der bekymre mig mest lige nu og her

Har også bedt om, sælgeren navn, der har underskrevet på denne her kontrakt, men de har ikke svaret tilbage på det

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der er gjort indsigelse, kan i ikke komme i RKI før der foreligger en dom. I vil få brev fra RKI om registreringen, og i skal blot kontakte RKI og fortælle at der er gjort indsigelse. Så stiller RKI det i bero ved ikke at vise registreringen, - evt. efter dokumentation af indsigelsen. Så har i ikke det, så send en ny skriftlig indsigelse til ELselskabet, med indleveringskvittering fra posthuset.

Medlemmer af RKI der indbretter klienter der har gjort indsigelser får ørerne i maskinen, så oftest er det "tomme trusler" der skal skræmme folk til at betale. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

takker

Har nu værende også videresendt beskeden til RKI

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Michal Do:
Vi har 10 dage til at betale ellers kommer vi i RKI,

Så vidt jeg ved, må man da heller ikke "true" med dette!

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i øvrigt fantastisk fra din side, at du hjælper din far.

Det er ikke en selvfølge i dagens tider.StarStarStarStarStar

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dette er så besked fra direkte RKI, men om jeg sagde før, så har jeg også skrevet til dem, at det er dokumentationsfalsk, så håber ikke min far ryger i RKI, for jeg ved at det vil tage 100år at komme ud igen.. og vi i familien har aldrig tænkt sig at stå deri

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 85
Fra  www.WonShop.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak :)

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Et inkasso kan ikke indberette når der er gjort indsigelser imod kravet både over for sælger og inkasso.

domstolen udtaleser om indsigelser  http://www.gl.dk.domstol.dk/sagstyper/Inkassosager/Pages/default.aspx 

Så hverken elselskabet eller indkasso kan gøre noget

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)