Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min økonomi har begået selvmord forlængst. - virksomhedside søges

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ik holde det ud mere. Jeg er chuffør ig tjener 18000kr om måned og har 3 børn.

Jeg kan ik få tingene til hænge sammen. Man kan kun overleve med ufaglært jobs i dk, selv kontanthjælp er højere.

Nej har ik råd til tag uddannelse.... Kan man tag arbejdsrettet amu kursus om aften eller weekenden, ... Hvilket så man tjener mere om mdn
Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at du holder ud, selvom lønnen ikke er, hvad du ønsker dig. Først og fremmest kunne du jo med fordel søge et andet og bedre betalt arbejde, men du kan jo også overveje at starte din egen virksomhed op ved siden af. 

Nu ved jeg intet om dine kompetencer, men tag udgangspunkt i dine egne interesser og din egen viden. Hvad er du god til og hvad ved du noget om?

Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Bedre betalt job kræver uddannelse. Jeg har været programmør, men desværre begyndte jeg nemt glemme ting...var blevet langsom til fatte løsninger mv.

Jeg er blevet rådet til også starte på virsomhed. Men det svært når jeg ik ønsker webshop. Og heller ik noget inden for it.. Har fået nok.
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
18000kr før skat og efter er det 11-12000. Huslej er 8000 mv, el 2000 mv
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hvis du ikke ønsker en webshop, så ønsker du ikke at ændre den situation du er i.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

skobutik:
Bedre betalt job kræver uddannelse.

Ikke nødvendigvis. Sidste måned kom et indlæg på Den Korte Avis, med et arbejde ingen gider tage. Ufaglært, 28.000 i løn.

Du kan læse artiklen her http://denkorteavis.dk/2014/jan-har-jobbene-men-kan-ikke-fa-nogen-til-at-tage-arbejdet/ 

Så jo, der findes langt bedre betalte ufaglærte jobs. Lige med hensyn til ovenstående artikel, så er alle pladser optaget - søgte selv, men de har en jobdatabase man kan skrive sig op i, hvis de skulle få ledige pladser.

skobutik:
Jeg er blevet rådet til også starte på virsomhed. Men det svært når jeg ik ønsker webshop.

Med hensyn til det der, er er en virksomhed ikke altid lig med webshop. Det kan være rigtig meget andet. Webshoppen er bare typisk den "nemme" vej igang, fordi risikoen er minimal. Ellers kan du prøve at supplere med affiliate sider.

Det vil næppe booste din løn et stykke tid, men med en hård indsats hver aften over en længere periode, kan det nok gå hen og blive attraktivt.

Bare se på http://affiliatedm.dk/, der er nogen som pænt supplere deres SU eller arbejde med en affiliate side.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige der ingen nem løsning er desværre.

Enten kan du tage en uddannelse, som vil kræve tid og mere af din økonomi, og håbe på at få et job i sidste ende, bare fordi du tager en uddannelse er ikke en selvfølge med at du med det samme kan få et job.

Hvis du beslutter dig at starte en virksomhed, om det er webshop, affiliate eller noget helt tredje, så vil det også kræve en indsats fra dig. Du skal kunne sætte dig ind i mange ting, som hvordan du skaber en hjemmeside, måske tage kontakt til leverandør, snakke med kunde, skabe dig et netværk. Der er ret mange ting du skal sætte dig ind i, før du rigtig kan komme i gang for alvor, med mindre du har en startkapital og kan betale dig fra det.

Jeg ønsker dig dog alt held og lykke.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Knigge:

Hvis du ikke ønsker en webshop, så ønsker du ikke at ændre den situation du er i.

Nu er en webshop jo ikke den sikre vej til success.
Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

skobutik:
Jeg er chuffør ig tjener 18000kr om måned og har 3 børn.

Er det lastbil, bus, taxa, bud eller?

Det er jo ikke nogen voldsomt stor løn, men fedt at du trods alt hænger i.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nødt til at kigge lidt på din tid og dine interesser.

Hvornår har du mulighed for at lave noget andet? Aften, weekend?

Her er et par idéer, du måske kan bruge.

Hvad med at tage på markeder i weekender og sælge noget, som interesserer dig (børn kan sagtens tage med)?

Når du nu er chauffør, kan du måske udleje dig selv til nogen, som skal flytte?

Hvad med at tage taxa-kørekort?

PS. bild ikke dig selv ind at kontanthjælp er bedre.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)