Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har gennem længere tid gået med en ide til en app. Jeg kan dog ikke selv kode, og har ikke nogen ide om hvor meget det kræver at lave en app. 

jeg vil høre om der er nogen der har et prisoverslag på hvad en app koster at lave? Og hvad skal man forvente i driftydelser for at holde appen kørende?

På forhånd tak

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Hedegaard Lassen:

Hej

jeg har gennem længere tid gået med en ide til en app. Jeg kan dog ikke selv kode, og har ikke nogen ide om hvor meget det kræver at lave en app. 

jeg vil høre om der er nogen der har et prisoverslag på hvad en app koster at lave? Og hvad skal man forvente i driftydelser for at holde appen kørende?

På forhånd tak

Hej Mads!

Det er svært at give dig et prisoverslag på hvad en app koster, da det kommer an på MANGE ting. Tag det lidt som spørgsmålet; hvad koster en bil?

gør dig en masse tanker, tegn og forklar på et stykke papir hvad den skal kunne, og tag så fat i nogle app udviklere de vil hjælpe dig! :)

Feks. skal din app væres til iOS eller android eller begge? hvem skal leverer grafik? skal den kunne bruge gps,kamera,vatterpas, skal der en server til? skal der laves en backend?

altså for at have appen betaler du 25$ engangs beløb til google for at have den i google play, og 99$ årligt for at have den i app store :-)

med venlig hilsen

Patrick Corell

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar!
Jeg kan afsløre at appen er brugerbaseret og den skal kunne bruges på begge platforme.
Der skal være mulighed for at uploade video og billeder.

Jeg har som sagt ingen ide om hvad pris og kan heller ikke selv kode, så er hvad skal man forvente at ha i startkapital?
Kan i eventuelt anbefale en udvikler?
På forhånd tak!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Hedegaard Lassen:
den skal kunne bruges på begge platforme

Begge? Du ved godt at der er flere platforme end bare Android og iOS? Windows Phone er også godt system og der er flere der tager den til sig.

Fra København
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo men vil nok koncentrere mig om android og iOS til ar starte med. Men som skrevet skal jeg først ha kigget på økonomi og har snakket med en udvikler.
Men takker mange gange for de foreløbige svar.

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Gratis Bolig Tilbud Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuelt at alliere dig med en freelancer - Det er langt langt billigere end et etableret app udviklingsfirma.

Til et projekt sidste år fik vi indhentet et tilbud på en forholdsvis medium app til Android alene fra et firma på 300.000 (!)

En freelancer klarede det til 1/10 og var ganske udemærket

/ L

Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er helt grøn og søger hjælp. så kan jeg anbefale dig et tage fat i dette firma. http://appsmakerstore.com/ Jeg brugte dem selv for noget tid siden. hvor jeg faktisk bare udfyldte en kontakt formular inde på deres hjemmeside. dagen efter blev jeg ringet om af en mand der satte mig godt og grundig ind i mulighederne. Han anbefalet jeg oprettet en profil der inde og lavet min eger app. det er supernemt og du kan lave rigtig mange ting selv. Jeg vil anbefale dig til at bruge lidt tid på siden og surfe lidt rundt. Der er rigtig mange gode ting. Jeg er selv den type der skal have det hele serveret på et sølv fad, ellers smutter jeg bare til den næste. men efter manden der ringet til mig og fortalte mig om de muligheder som var inde på deres hjemmeside så brugte jeg 20 minutter på at kikke lidt rundt på siden og valgte så at opratten en profil og begynde at lave en app selv og det er jeg super tilfreds med.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)