Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 53
Fra  WebDavy.com Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. 
Har du taget et kig på Podio? :-)
Podio har mange features og kan skræddersyes efter dine behov relativt let.

Mvh
WEBDAVY 

Podio, Trello eller Excel? 
Vi kan hjæpe dig på webdavy.com 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har taget et kik på vtiger

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter ZOHO. Det fungerer ganske kort - men enig, der kunne godt være et mere "enkelt og smart" CRM-system.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde også købt en måneds adgang til zoho men synes ikke at det lever op til det behov, som jeg har uden skulle op o den dyreste løsning.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke vælge Podio. Det er meget kluntet lavet og svært at finde ud af.

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 53
Fra  WebDavy.com Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

"erjegher" 
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor du synes det var svært at finde ud af. Vi hjælper kunder med softwares, bl.a. Podio og kunne derfor måske lave et blogpost ud af det.

MVH

WEBDAVY 

Podio, Trello eller Excel? 
Vi kan hjæpe dig på webdavy.com 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

WebDavy:

"erjegher" 
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor du synes det var svært at finde ud af. Vi hjælper kunder med softwares, bl.a. Podio og kunne derfor måske lave et blogpost ud af det.

MVH

WEBDAVY 

Føler når jeg bruger Podio, at der er en masse fagudtryk jeg skal kende og det tager meget langt tid at lære at bruge. Plus det kræver en enorm masse tid, at sætte op, før man kan få noget ud af det.

Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 53
Fra  WebDavy.com Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Føler når jeg bruger Podio, at der er en masse fagudtryk jeg skal kende og det tager meget langt tid at lære at bruge. Plus det kræver en enorm masse tid, at sætte op, før man kan få noget ud af det.


Er det sådan at du kan give mig et eksempel på et fagudtryk ? Så vil jeg arbejde på at få lavet en ordbog som vi har gjort her med vores golf dictionary

Jeg vil mene det er tiden værd at sætte Podio ordenligt op hvis man har et team på 8-10 mand +, Ellers kan jeg godt forstå din skepsis om at Podio kan være et overkill. Har du fundet et alternativ? Ellers hvad med Trello eller Wunderlist? Fungere super i mindre teams og til enkeltmandsvirksomheder


Mvh

WEBDAVY 

Podio, Trello eller Excel? 
Vi kan hjæpe dig på webdavy.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu forekommer det at du foretrækker det på dansk, men det mest brugte i verden og et af de mest modne er ACT.

Det er over ti år siden jeg har brugt det men netop til opfølgninger mv. er det det bedste jeg har prøvet. Til personlige opgaver, telefon, mail, kampagner (email) mv får du et modent system hvor millioner af brugere har medvirket til forbedringer, og hvor du kan købe et hav af add ons.

Act bør evalueres til små firmaer, hvor meget af det du bliver præsenteret her er unge umodne systemer som drejer sig mere om hvad folk gerne vil sælge til dig end hvad du bør købe.

ACT er robust og billigt, og i deres brugerfora vil du altid have nogen der kan give dig råd og inspiration som du ikke kan få andetsteds.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det kan Futurelabs gøre via Workflows, det er simpelt og automatisk prøv gratis på www.futurelabs.dk og start dit CRM med kvalificerede leads i databasen hvis du ønsker ;)

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)