Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fundet den bedste oversætter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lige give en thumbs up for den oversætter vi har brugt det seneste halve år, da jeg ved at hun godt kunne bruge noget mere arbejde nu.

https://www.odesk.com/o/profiles/users/_~01be2d96627928205c/

Hun er Dansk og er vokset op her men bor i Grækenland med sin familie hvor hun gerne vil have lidt bedre indtægt. sidst jeg kigegde på hedes score på oDesk, var hun den bedste i sin kategori.

Så skal du have lavet oversættelse af produkttekster fra engelsk til dansk, eller omvendt eller måske græsk til dansk/engelsk eller omvendt, så vil jeg klar anbefale hende.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er hendes priser? Er prisen pr ord eller time? Hvis det er pr time, hvor meget oversætter hun gennemsnitligt på en time?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hun tager pr. time.

Men det er meget forskelligt har jeg erfaret. Det seneste hun lavede for os var at researche nogle emner på engelsk og så skrive noget tilsvarende på dansk, hvor hun lavede nogle artikler på 4-500 ord i timen, mens hun tidligere bare oversatte produktbeskrivelser, som nok var omkring 1000 ord i timen eller lidt mere.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)