Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antivirus program

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen her, der kan anbefale mig et godt/gratis virus program?Indifferent

Fra Gilleje
Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 29
Fra  Orange peeling fra Raz Spa Skrevet kl. 09:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror bestemt ikke du gerne vil have et virus program Skype-Giggle

Det du søger er nok et antivirus program.

Man hvis du virkelige søger virus har jeg en cdrom med nogle ødelæggende viruser på, du siger bare til hvis du gerne vil have den Devil

Det er der mange meninger om, jeg har den sidste måned testen følgende.

Norton internet security havde virus på pcen selv om Norton var installeret. (installeret 3 dage)

Bitdefender virkede godt, men fik mit Outlook til at gå ned konstant. (installeret 3 dage)

Panda virkede godt, men mine forskellige browsere hængte sig tit. (installeret 3 dage)

Nu tester jeg Comodo indtil nu har det virker godt uden fejl (installeret 3 dage)

Avast virkede heller ikke ordenlige for mig, kan ikke huske grunden til det røg ud igen.

Kaspersky skal man ikke installerer med mindre man er 100 % sikker på man vil bruge det da det er umuligt at afinstallerer 100 %.

Økologisk og fair trade hudpleje find her Orange Peeling

Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 36
Fra  BilligeLED.dk Skrevet kl. 10:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Microsoft Security essentials har jeg haft stor success med :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu der bliver spurgt på et gratis program, vil jeg også anbefale Microsoft Security Essentials (såfremt det altså er en Windows baseret maskine vi taler om)

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.av-test.org/de/home/?avtest%5Btype%5D=3&avtest%5Bplatforms%5D=10-7&avtest%5Bseries%5D=9-8-6:1398902400.1,10-7:1396310400.2/janfeb-2013/

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil enten anbefale avast (bruger det selv) eller Microsoft Security Essentials.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Wellin:
Nu der bliver spurgt på et gratis program, vil jeg også anbefale Microsoft Security Essentials

Kan du vise nogle friske test på dette skulle være et godt antivirusprogram?

Hvis man tager udgangspunkt i forbrugerrådets hjemmeside tænk.dk (som også d. 30 juli er gået i luften med et tv program hvor forbrugerne kan se hvordan de tester de forskellige produkter osv.) Og de test de har lavet de sidste 2 år af virusprogrammer. Så viser disse test af 18 virusprogrammer at  Microsoft Security Essentials klare sig rigtig dårligt.
Testen fra 2013 der lander den på en 17 plads af de 18. Og i test 2014 lander den på plads nummer 18. Så det må vi jo sige ikke er ret godt.

I begge test der peger de på, at skal det være gratis, så viser testen, at det skal være avast

Hvis man vil give lidt kr for et program. Så blev Eset Smart Security 7 og G data InternetSecurity 2014 anmeldt bedst i test i år. Men hvor man bare skal være opmærksom på at G data InternetSecurity er på engelsk. Hvor Eset er dansk og med dansk support.

Både G data og Eset blev også anmeldt bedst i test sidste år.

Jeg sælger selv Eset Smart Security i min shop Og man kan også prøve Eset Smart Security gratis i 3 måneder hvis man lige vil opleve hvordan programmet kører, inden man køber det (man kan også bare afinstallere efter de 3 måneder uden at købe).

Det skal siges, at Eset også kan spore tyven, og tage billeder af denne, hvis det er en bærbar med indbygget webcam. Ja det er jo meget smart.

Mvh. Kim

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Ingen tvivl om, at det i langt de fleste tilfælde vil være bedst at investere i et købeprodukt. Mange af de gratis antivirus produkter har shortcomings på den ene eller anden måde. MSE absolut ingen undtagelse.

F.eks. har jeg personlig set så mange problemer med Avast, at jeg aldrig nogensinde ville installere produktet på en maskine, som jeg skal bruge til noget seriøst. Men andre har sikkert kørt fint med dette program og måske oplevet problemer med andre produkter.

Da trådstarter spørger til et gratis program, vil jeg undlade at komme ind på noget specifikt købe produkt. Dem er der rigtig mage gode af efterhånden. Og hvilket man skal anvende afhænger i høj grad af hvilke featues man efterspørger og hvad den leverandør man vælger normalt arbejder med - og dermed kan yde den bedste service/support på.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Microsoft essentials er da forældet er det ikke?

Min windows 8 maskine bruger Microsoft defender

Hvis ikke jeg havde Defender (som ser ud til at være god) ville jeg vælge at bruge free AVG.

http://free.avg.com/eu-en/homepage

Jeg kører så med Advanced systemcare (gratis) til at rense for malware, cookies ect, 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Min windows 8 maskine bruger Microsoft defender

 

Helt korrekt

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)