Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke website-udbydere (eget domæne) kan anbefales ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i skønne Aminoer!

Jeg vil rigtigt gerne høre om jeres erfaringer med diverse website udbydere. Gerne på både godt og ondt.

Jeg forsøgte mig først og fremmest med at få oprettet en test-hjemmeside via en af de typiske 'gratis-hjemmeside' sites.
Det var faktisk overraskende nemt at opstille en professionel hjemmeside, som så skide godt ud. Men hvis domænenavnet ikke er et blikfang, så er det jo nærmest ligegyldigt hvor flot en hjemmeside er, da ingen nogensinde vil finde derind, hvis fx. siden hedder "gh34mjd@blablanet.dk".

DERFOR, vil jeg rigtig gerne have nogle anbefalinger til sites, hvor man selv kan kreere en flot hjemmeside. 
Websitet skal opfylde følgende:


- Det skal være til at gå til for "almindelige mennesker" (Jeg er teknisk dygtig, men ikke uddannet programmør, så gammeldags kodning er NO-GO)

- Eget 'dk' domænenavn

- Det skal (selvfølgelig) være så billigt som muligt

- Der er blot tale om et almindeligt website, til billeder og tekst. IKKE behov for forum, webshop eller lignende.
  (Måske det kunne være lækkert hvis man kan downloade PDF-filer fra websitet. Men ikke et must)


Det var vidst det... Jeg HÅBER at der findes nogle kloge og venlige sjæle derude, som vil hjælpe mig videre i processen.

Tak :)

Vh. Mike 

Tilmeldt 5. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike,

På trods af jeg har et lidt andet forslag til dig - vælger jeg at svare dig her, og det håber jeg er okay.
Jeg arbejder hos Krak media group. Vi har for snart et halvt år siden taget produktionen af hjemmesider inhouse - det lå førhen hos en ekstern udbyder.
Vi laver flotte hjemmesider, som følger tidens teknologi, i forhold til Google - som er i responsive design- hvilket betyder den tilpasser sig enhver skærm/device.  Vores hjemmesider bliver designet af dygtige grafikere med mange års erfaring - og dygtige tekstforfattere.
I vores løsninger følger support med, således at vi løbende kan supportere mindre rettelser, tilføjelser af billeder, ændringer i tekst og den slags.
Hjemmesiderne bliver bygget på en platform, som er super nem selv at arbejde i, således at du nemt kan udbygge hjemmesiden med flere sider osv., opdatere siden selv løbende, hvis det er ønsket. 
Eget domænenavn, op til 5 emailadresser osv, er bl.a. noget af det du får med i denne løsning.

Vores priser er meget overkommelige iht. markedet generelt set - og jeg tænker at du måske kunne være interesseret i at høre hvad det kunne gøres for - så du kan gøre det op imod hvad din tid er værd, den du sparer på selv at skulle sidde og lave den :-)

Ser frem til at høre fra dig :-)

Med venlig hilsen
Rikke Tolsøe
Key account manger

Tlf. 88383616
mob.  28270121
Email: rit@krakmediagroup.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Yo Mike. Du kan se nærmere på 123hjemmeside, hvis du synes de har det der skal til, der er domænet i en kort tidsperiode nemlig utrolig billigt(9 kroner). Men derefter koster det vist en del, måske 218 om måneden, men jeg er ikke sikker.

Derudover er der nemmehjemmesider.dk, som også er rigtig godt. Der kan du have et nyhedsbrev og uploade pdf filer og alle mulige andre fede funktioner. Der kan du betale 69 kroner om måneden ved kvartals betaling, som jeg har forstået, men jeg er ikke så meget inde i det. 

Ellers kan du se nærmere på dandomain.dk og surftown. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu spørger jeg måske dumt (?) Du siger du er i stand til at bygge et sejt site på en gratis platform. Hvorfor køber du så ikke bare et dansk domæne et sted hvor de opbevarer domænet og så sætter du et link op mellem dit domæne og website så de peger på hinanden?

Det vil jeg da tro man kan gøre?

Jeg VED man gør det med .com domains (for den fremgangsmåde bruger jeg), der må være en programmør der kan svare på spørgsmålet...

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike:
Men hvis domænenavnet ikke er et blikfang, så er det jo nærmest ligegyldigt hvor flot en hjemmeside er, da ingen nogensinde vil finde derind, hvis fx. siden hedder "gh34mjd@blablanet.dk // */ // ]]> ".

Da det er en Mail adresse du har sat ind, bliver det nok lidt svært at få din hjemme side til at hedde det ?.

Brug søgefeltet her på Amino. Og du vil finde 100 spørgsmål magen til dit samt svaret på det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag unoeuro.dk og lav en 1-Click-Installer med en Wordpress/Joomla installation... vælg herefter tema + funktioner. 

Få evt. tilbud fra Freelancer.com / Amino.dk for specifikke funktioner/hjælp.

Så er du meget billigt igang! Problemet med bureauer er at når du ikke betaler 3-500 kr/md. længere så beholder de også sitet.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Wordpress er det eneste rigtige. Det er gratis, det er nemt og det kan ændres og varieres i det uendelige. Køb domæne og webhotel (jeg vil også anbefale Unoeuro.com) og installer wordpress på domænet og gå så i gang - det bliver ikke lettere :)

Og får du brug for hjælp - så siger du bare til :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Maj:
Wordpress er det eneste rigtige.

Det er så forkert som det overhovedet kan blive. Wordpress er godt ja og der er også andre systemer der er lige så gode. I de rigtige hænder kan de endda være bedre.

Maj:
Det er gratis, det er nemt og det kan ændres og varieres i det uendelige.

Lige som en række andre CMS'er

Maj:
Køb domæne og webhotel (jeg vil også anbefale Unoeuro.com)

Ja dem kan jeg også anbefale.

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels - Nu mente jeg jo i forhold til de krav, trådstarter listede op. I mine øjne er der ikke noget mere forkert end at kaste sig over 123hjemmeside, bricksite og andre i den dur - det er bare spild af tid og penge. 

Og for en rookie er wordpress da et fantastisk valg - fordi det er simpelt og så utrolig let at få hjælp til.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)