Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger det du ikke kan sælge

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligger du inde med noget du ikke kan sælge, så send mig lidt detaljer om hvad det er, hvor mange stk og hvad du skal have som mindste pris.

send så meget info som muligt og gerne et billede af dit produkt. Mail til: hilt@pc.dk

jeg vender hurtigt tilbage med svar om jeg mener at kunne afsætte din vare med tilfredsstillende resultat.

Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Du

Vi sælger LED Belysning til Erhverv men vil gerne ud til mange flere butikker har du et godt bud på det???

Se mere på www.eveningstar.dk 

Hilsen

Bjarne H. Jensen

Mail. salg@eveningstar.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jphilt:
Ligger du inde med noget du ikke kan sælge, så send mig lidt detaljer om hvad det er, hvor mange stk og hvad du skal have som mindste pris.

 Hmm, der melder sig nogle spg.

Hvem er du ?

Har du firma, hjemmeside, osv. ?

Hvem er dine kunder, og hvordan henvender du dig til dine kunder

Hvordan afregnes der, og vilkår i øvrigt.

Hvad er din kommission.

Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne.

 

Tak for din besked, det lyder som en spændende virksomhed.

Jeg bliver nok først nød til at forklare lidt om baggrunden for mit indlæg i går, da der faktisk har været en del direkte henvendelser. Naturligvis vil folk gerne lige vide hvem jeg er og hvordan jeg arbejder, før de overvejer at bruge mig.

Jeg sad forleden aften og læste på bloggen her på Amino og blev meget forbavset over at læse alle de spørgsmål virksomheder har, når det kommer til salg og sælgere. Jeg har stadig lidt svært ved at forstå at der findes så mange virksomheder der ikke helt har en klar strategi for afsætningskanalerne. Noget helt andet er det at man som virksomhed ønsker at komme ud til flere kunder og finde alternative salgskanaler, dette forstår jeg 100%. Det undrede mig endnu mere at så mange virksomheder mener at det er den mest fornuftige løsning at ansætte sælgere der kun kører på provision. Jeg kan kun tilslutte mig de som svarer at, man får hvad man betaler for. Vælger man at samarbejde på ren provisionsbasis, vil sælgeren typisk have flere forskellige samarbejdspartnere og logikken vil naturligvis være, at han/hun sælger det produkt der er lettest at sælge.

For at komme tilbage til dit egentlige spørgsmål, så smed jeg mit korte indlæg ind, fordi at jeg "tænder" på at sælge ting som alle har opgivet eller ikke magter at bruge mere tid på. Jeg har været i salgsbranchen i MANGE år efterhånden og altid arbejdet for større virksomheder hvor kvaliteten er i top. I dag arbejder jeg i industrien, men har ingen kunder i Danmark. Jeg rejser rigtig meget i USA, Kina, Sydamerika og Europa.

 

Jeg har ingen intentioner om at kvitte mit job, men har ofte hjulpet venner, bekendte osv med at få afsat større eller mindre varepartier..... fordi jeg har et godt, stort netværk og tænker ekstrem innovativt.

Jeg overvejer nu om ikke jeg skulle lave en lille virksomhed der beskæftiger sig med salg af varepartier som alle andre har opgivet.  Med de opgaver jeg allerede er blevet tilbudt på under 24 timer, ved jeg at, der findes et meget stort behov for denne service. Min intention er ikke at køre som Freelance sælger, hvor jeg har produkter med fra 30 forskellige firmaer.

At komme med råd og løsningsforslag til hvordan jeres virksomheds kunne komme ud til flere kunder, kan jeg nok ikke bidrage med her i denne tråd. Det kræver nok at man ser på det som konsulent. Jeg ved at konsulenter er dyre, men jeg tror at det ville være værd at overveje.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at sende mig en masse information om hvordan I afsætter jeres produkter i dag, hvor mange sælgere I har, hvilke kundetyper I har osv. Samtidig skal der naturligvis foreligge en vækstplan (short term/Midterm + longterm). Skal også vide om I samarbejder med agenter/forhandlere? Eksporterer I? Producerer I selv? Markedet, konkurrenter og jeres placering og meget meget mere.

Uden at love for meget, ville det være mig en stor fornøjelse at se om jeg ville kunne bidrage med ideer og tanker. Dette gør jeg gerne U/B til at starte med :-) .... da jeg jo endnu ikke har startet min virksomhed.

Hvis du vil, kan du sende mig en personlig mail på hilt@pc.dk

 

Venlig hilsen

JPH

Venlig hilsen JPH

 

Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

 

Tak for din besked.

Jeg har fuld forståelse for dine spørgsmål. Jeg har netop svaret på et indlæg lige før det du skrev. Hvis du prøver at læse det, så får du nok svar på de fleste af dine spørgsmål.

Indlæget jeg skrev i går, har allerede nu bevist at der er rigtig mange der har brug for hjælp til at afsætte deres varer.

Der går nok ikke mange dage før jeg fjerner mit indslag, da jeg ikke ønsker at være Freelance sælger :-)

Jeg er god til at afsætte ting som andre folk ikke magter eller kan...... men vil ikke køre rundt med produkter fra forskellige firmaer.

Jeg vil nu overveje om jeg skal gøre alvor af min ide og få strikket et koncept sammen. Det gyldne spørgsmål er om man skal satste på hjælp til afsætning af varepartier eller Konsulent (dem er der bare så mange af)?

Endnu en gang tak fordi du skrev.

 

VH

 

JPH

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

fed ide og jeg syntes du har en fed ide :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

SmileTak for det Mirko

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)