Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gang i omsætningen..

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen mig og min partner står og har launched gaveodds.dk - vi tilbyder abbonnement på betting forslag. Vi launched projektet for 1 måned siden, vi har som vores hovedmål er, ramt godt på odds og givet vores kunder et overskud. Dog er der kun 2 kunder, som har købt abbonnement siden launch, og det har været via vores facebook annoncering som har kostet os en del mere end vi har tjent på de 2 kunder. Derfor vil jeg høre jer om siden fungere fint? Hvad der måske kunne være bedre? Nogle forslag til andet markedsføring? Eller hvad i eller synes vi mangler eller kunne gøre bedre.

Lige nu er vi i gang med:

- SEO

- Få aftale med NETS i hus

- Få aftale med prof. fodboldspiller til at smide nogle gratis bet forslag op på vores forside ( vi har en del kontakter )

Håber at få et par guldklorn min vej, så vil jeg være taknemmelig!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hedder jeres side?

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Gaveodds.dk

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes der mangler en form for om os side. Som det er nu, er det sket ikke tydeligt hvem der er vag siden og det tror jeg afskrækker mange.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er en hel del ting i bare SKAL have styr på!

I har for mange manglende oversættelser, det gør siden utrolig mistænksom og utroværdig. 

I vil sælge et produkt til danskere som afskyer paypal, som eneste betalingsform.

Jeres manglende information omkring et ufærdig system, bekræfter eventuelle kunders mistanke om fup. 

Man informeres alt for sent om at jeres side ikke er færdig, og tips modtages igennem facebook, samt der informeres heller ikke om at det derfor er essentielt at kunder bruger deres facebook mail adresse ved tilmelding. 

FÅ STYR PÅ JERES HANDELSBETINGELSER!!!!!!! 

I direkte lyver på jeres forside til eventuelle nye kunder.

I reklamere med at folk får deres penge tilbage hvis en periode ikke giver overskud.

Men læser man jeres Handelsbetingelser, så får man pludselig ikke pengene tilbage alligevel, men blot en ekstra gratis måned!

Det hele virker lidt som om i har haft troen på at i kunne tjene mange penge på dette, og derfor har smidt det op efter blot at have arbejdet på det i 5 timer. Hvor i derimod skulle have brugt 5 uger!

Som det står nu, har i en FANTASTISK ide, men hele opbygningen er en OMMER! 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger mange tak for feedback'en! Man får pengene tilbage ved en periode med underskud - det er handelsbetingelserne samt FAQ der ikke er helt færdigt! Vi har kørt salget over fb i starten. Men kan se jeg har en lang dag i morgen forude - jeg siger mange gange tak! :)

Tilmeldt 21. Jun 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at i burde gøre opmærksom på hvordan i kan betale folk pengene tilbage hvis det giver underskud.

Lad os sige at 1000 personer betaler 100 kr. for 1 måned. Det giver jer 100.000,- i indtjening. Af de penge skal i dække jeres faste udgifter i virksomheden + jeres egen løn. Hvis så at den måned (+ måske de næste 2) giver underskud, hvordan vil i så kunne give folk deres penge tilbage, når i har brugt af pengene?

Hvem eller hvad er jeres kunders sikkerheds garanti for at de kan få deres penge tilbage? Der skal en god kapital til i baghånden og den burde i oplyse om.

Det her minder alt for meget om en hvis person og hans spilleklubber der gik konkurs.

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal nok være en måned, hvor der bliver præsenteret overskud.

Jeg kunne dog godt tænke mig noget baggrundsviden omkring disse eksperter - kan de fremvise detaljeret statistik over deres overskud (tidligere sider hvor de har været eksperter m.v.) Eksempelvis jeres nye ekspert Frederik spiller vanvittige kuponer hos Danske Spil. Alle som følger bare en anelse med i bare lidt seriøs betting ved, at en sådan kupon næsten aldrig vil blive lavet af en seriøs ekspert - og da aldrig på Danske Spil, hvor online bookmakere gennemsnitslig vil ligge 5-10% højere i odds. 

Jeres tbp er desuden for de 3 måneder absurd høje og kan godt give anledning til at mange vil tænke falsk markedsføring. De gode eksperter på eksempelvis BetXpert kører jævnt med omkring 105-110 procent i tbp. 

Jeg savner endvidere, hvilke bookmakere kunderne forventes at skulle anvende. Er det licenserede bookmakere eller ikke-licenserede? Er det forskellige eller kun 1?

Bare hvad jeg lige havde af tanker ved at kigge siden igennem. 

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah, ja. Lige en ting mere.

Mange bettingsider tjener sikkert stygt på affiliate-indtægter når brugerne signer up igennem et link fra jeres hjemmeside

Jeg tror det kunne hjælpe på omsætningen.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænkte om i kan lave en oversigt over hvilke sportsgrene man kan få ods ideer til. 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)