Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

amino har sendt samme mail 130 gange

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super, den siger jeg tak for!
Er sikker på at du forstår budskabet skønt tonen, du mener ikke at det er "voldsomt" at ville trække jurister, kontante betalinger m.v. ind i det - når nu der ikke er tale om en bevidst spam handling men en fejl i maskineriet, der blev taget hånd om minutter efter de blev gjort opmærksom på det?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Okay, måske var mit ordvalg uheldigt.

Det var blot ment som en kommentar på dem der havde skrevet at de var blevet spammet af amino mails. Ikke ment som at disse mails er spam.

De mails der blev sendt ud er til information for dem der allerede er PLUS medlemmer omkring hvilke fordele de betaler for. Så de er faktisk ikke tiltænkt at skulle sælge noget som helst, blot oplyse om hvad det er du betaler for som PLUS medlem.

Jeg undskylder endnu engang for fejlen!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

R.L. :
du mener ikke at det er "voldsomt" at ville trække jurister, kontante betalinger m.v. ind i det - når nu der ikke er tale om en bevidst spam handling men en fejl i maskineriet,

Jeg er sikker på at du også kan forestille dig hvilken undskyldning alle dem der sender spam mails vil bruge hvis den her går rent juridisk. Det er en fejl som ikke må ske. Og hvis det sker alligevel, så må det koste. Akkurat som når du kører for stærkt i din bil, prøv at forklare det med at der var en fejl på bilen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Er det ikke at skyde gråspurve med kanoner det her? Helt ærligt, der var noget brok i går og Amino-teamet har rettet fejlen og undskyldt. Hvis de berørte parter er tilfredse med det - og sådan læser jeg det - burde man så ikke bare lade den ligge der :)

På med "ja-hatten" Big Smile

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er ret sikker på at den bliver vi ikke enige om den her :)
- Samtidig mener jeg ikke man kan sammenligne en spam mail med en potientiel livsfarlig handling.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvis en mail skal være spam, skal den være UOPFORDRET, og med SALG eller BRANDING for øje.

De mails der er sendt ud mange gange er når der kommer svar på tråde man har anmodet om at bliver informeret om. altså IKKE uopfordret. Formålet med mailen er at fortælle hvad der sker i tråden, altså IKKE med salg eller branding for øje.

De mails er IKKE spam, uagtet hvor mange gange de kommer.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)