Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave en ny webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 3. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg skal lave en ny hjemmeside, en webshop, og kan godt bruge noget hjælp til at få den sat op, så hvis der var en, der havde en halv time til at hjælpe mig, snakke lidt om de forskellige ting, og lidt diverse, ville det være fedt.

Jeg er en dreng på 15 år, der har fået idéen om at lave en shop, hvor jeg skal have hjælp til at få den sat op.

Jeg har læst lidt på tingene, og kigget på templates, men kan ikke finde noget i min smag.

Mvh. Mattias.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mattis

Jeg vil gerne sætte lidt tid af imorgen til at tale med dig omkring opstart af webshop.

Lidt om mig. Jeg har selv haft en webshop da jeg var 18, bygget på Oscommerce. Jeg gik i tankerne omkring at starte den da jeg var under 18, så jeg har også haft læst lidt på reglerne omkring opstart som umyndig.

Jeg har i øjeblikket en webshop bygget på magento og jeg elsker at rode med shopsystemer, så jeg kender også lidt til andre systemer på markedet.

I øjeblikket er min tid delt over webshoppen men også mit andet projekt som er et lagerhotel målrettet webshops som jeg har med en partner. Det kan du læse om her www.eshop-logistics.dk

Nå, men det var vist nok om mig. Hvis du har brug for hjælp vil jeg som sagt gerne sætte tid af til dig imorgen, helt gratis selvfølgelig.. Du er velkommen til at smide en SMS inden, så vi kan aftale et tidspunkt. 

31122605

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)