Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste sted at købe domæne?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil gerne købe domænet vaqa.dk til min nye nyhedsblog vaqa.blogspot.dk men det er en jungle at finde rundt mellem alle de domæneudbydere... Hvor ville det være billigst at købe et domæne?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kommer aldrig under 45 kr, for et domæne, da det er deres indkøbspris for et dk domæne. Nogle vælger at sælge det for fx 69 kr. da ellers mister de penge på det. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Køber ved Unoeuro.com pga det er nemt når jeg også benytter deres webhoteller, og om jeg kan spare 5-10 kr betyder intet kontra fx at skulle flytte domæne og lign.

De fleste steder kan du købe for 50-75 kr, og medmindre du køber en ordenlig røvfuld så køb ved det sted du finder nemt og måske har dit webhotel, der er ikke formuer at spare.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Du kommer aldrig under 45 kr, for et domæne, da det er deres indkøbspris for et dk domæne.

Tillad mig at modbevise din teori. Webhosting.dk's .dk koster 44 kroner.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:
Du kommer aldrig under 45 kr, for et domæne, da det er deres indkøbspris for et dk domæne

Bare fordi noget har en bestemt indkøbspris har det aldrig gjort at man ikke kan finde steder der sælger under denne pris Wink (Generelt set)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, har lige fundet et lille trick hvor man hos 123hjemmeside.dk kan købe et domæne for 9 kroner efter at have oprettet en gratis test-hjemmeside men leder stadig ivrigt videre Cool

Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der et billigere domæne i DK?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan få det til 9 kr gider man så virkelig bruge den næste time på at lede videre ? - Man er hvis dernede hvor det mere handler om princip end fornuft at lede videre, hellere bruge tiden på at komme igang og få noget lavet.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vaqa - vaqa.blogspot.dk:
Findes der et billigere domæne i DK?

Har du tjekket betingelserne for 123hjemmesides domæne køb? Der er nok noget med, at du kan købe domænet men at du samtidig signes op til løbende betaling for webside hos dem og andet sjovt. Hvad du smider for et domæne i starten variere, men det vil stadig koste 45/året ligemeget hvor du oprindeligt køber det.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vaqa - vaqa.blogspot.dk:

Findes der et billigere domæne i DK?

Kender godt den metode, men nu du så har bestilt domæner fra dem til 9 kr. nogle gange, så spærre de for dig, så du ikke kan mere. Dermed kan du højest køber et par domæner, før den mulighed er lukket.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)