Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Storkøb af vodka,whiskey samt champagne søger leverandør

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,er

Jeg er en ung fyr som ejer et diskotek med en ven, og forretningen går så godt at vi gerne vil udvide vores sortiment af dyr vodka, champagne mm.

Mærker som vi efterspørger er:

Belvedere Vodka

Moet Champagne også gerne andre exk. mærker her.

Whiskey (Gerne exklusive mærker)

Vi har ledt og ledt på nettet men kan ikke finde frem til direkte leverandøre og ville derfor høre om nogen har kontakt info til dem? Eller måske en grossit/engros som kan gøre det til nogenlunde samme pris som de oprindelige leverandøre på området!

VENTER SVAR! Vi vil til at starte med investerer for omkring 100.000 kr på disse mærker.

Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skulle ikke stå import men derimod storkøb!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så dette opslag i nat. kunne være det var noget. http://www.amino.dk/forums/t/234769.aspx

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Moet Hennesy der har argenturet på Belvedere og Moet samt en række gode whisky'er. Så tag fat i dem. Jeg kan hjælpe dig med både et telefonnr. til Moet og en samlet leverance af de vare du måtte ønske mod betaling netto kontant. Your Choice. Hvis du har brug for vejledning i valg produkter kan jeg også hjælpe med det. 

Hermann

Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

MEGET GERNE! hvordan kan jeg få kontakt til dig?

Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jackson

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med overstående mærker og vi kan helt sikkert også finde nogle andre eksklusive mærker som i har brug for.

Jeg skriver på vegne af Drinkwell og vi har og kan skaffe alt det du efterspørger. Vi har et koncept kaldet Drinkwell-partner og det er det som du kan bruge: http://drinkwell.dk/partner/ 

Vi kan og vil gerne være jeres faste leverandør og vi sikrer jer ikke bare de aller bedste indkøbspriser, men i får også en lang række fordele. Priserne er helt i bund og i vil helt sikkert få mere for pengene end i lige tror.

Du må meget gerne kontakte mig på 60499195 eller på info@drinkwell.dk så vi kan finde en aftale til jer. Vi vil helt sikkert kunne tilbyde jer en unik aftale med nogle helt fantastiske produkter. 

Hvor kan jeg kontakte dig?

Jeg ser frem til dit svar.

De bedste hilsner

Mathias

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 12
Fra  Sushiklub.dk Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som hermannvin skriver så er det Moet Hennesy der har argenturet på Belvedere og Moet (moet-hennessy.dk)

Du kan selvfølgelig godt købe igennem andre udbydere både mindre og store, men fordelen ved at forhandle direkte med moet er du får kickback / ub flasker /markedsføringstilskud / (hvilket du sikkert er bekendt med som diskoteksejer)  

/Danni

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)