Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Content Marketing / SEO "program"

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Til fx. Wordpress findes der Yoast SEO pluginet, så man får skrevet sine tekster så SEO venlige som muligt. Såfremt man ikke benytter Wordpress eller lignende, hvor der findes et plugin, hvad gør man så? Findes der et "word" lignende SEO værktøj, hvor man kan skrive og behandle sine tekster inden man indsætter dem på den pågældende hjemmeside?

/John

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 38
Fra  1001 Kjoler Mark Pedersen Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du benytter et andet CMS med SEO plugins kan du med fordel læse lidt om hvad en god SEO tekst egentlig er. Der sker ikke nær så meget som du måske tror når man benytter et plugin til at assitere.

Jeg føler ikke at yoast hjælper mine indlæg, og jeg ville stadig anbefale folk at dobbeltchecke hvad yoast og andre plugins smider ud af data for at sikre sig det er relevant. 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Tak for dit svar.

Jeg mangler dog stadig et eller andet værktøj som hurtigt kan fortælle om vi fx. har benyttet det valgte "keyword" for mange eller for få gange i relation til den "standard" man SEO mæssigt i forhold til google arbejder med p.t. Altså nærmere bestemt en række guidelines, så vi ikke selv skal sidde og tælle manuelt m.v. :)

/John

 

 

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 38
Fra  1001 Kjoler Mark Pedersen Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det letteste i dit tilfælde er nok at google "Free SEO Analysis/Report" og så prøve at analysere dine undersider individuelt en af gangen.

Jeg har selv lavet en primitiv SEO analyse som fortæller lidt om en given sides data her:
http://www.sogemaskineoptimering.com/analyse 

Der er mange bedre og mere sofistikerede sider på markedet, så held og lykke :)

Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Du kan tildels bruge dette værktøj til det du ønsker: www.sitealytics.com. Sitet analyserer dit website i SEO-øjemed og giver dig anbefalinger og advarsler ift. dit nuværende site. Bl.a. også hvis du bruger et keyword for mange gange. Det er ikke så specifikt som YOAST ift. søgeord og du kan ikke "teste" inden du implementerer søgeordene og beskrivelserne. Til gengæld så kan værktøjet også så mange ting som YOAST ikke kan, så giv det et forsøg.

God vind!

Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten det var egentlig denne side jeg i første omgang ville have henvist til. Sitealytics er også ok, men det her er bedre: http://iwebchk.com/

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)