Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration af Dandomain webshops til Pakkelabels.dk er klar - Vil du være beta-tester?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

I sidste uge lancerede vi en service, som gjorde det muligt for webshopsejere at købe billige Post Danmark pakkelabels igennem Pakkelabels.dk. Læs mere i min tråd fra sidste uge her.

I fredags fik vi lagt den sidste hånd på Dandomain integrationen til Pakkelabels.dk.

Med integrationen kan man nu med ét klik importere sine shopordrer til Pakkelabels App'en og med ét klik danne sine pakkelabels helt uden at skulle indtaste leveringsadresse.

Inden vi åbner op for alle, så kunne vi rigtig godt tænke os at have 2-3 beta-brugere til at benytte integrationen i en periode for sikre, at det hele også kører godt i drift (vi har selvfølgelig allerede testet det grundigt fra vores side).

Det eneste krav for at være beta-bruger er, at man har en aktiv Dandomain webshop og man sender pakker med Post Danmark.

Hvis du vil være beta-bruger, så skriv venligst en e-mail til kundeservice@Pakkelabels.dk.

På forhånd tak.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Runu.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Super cool... Jeg har gemt jeres side, og vil tjekke op løbende (Woocommerce delen som har min interesse)

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Runu:

Super cool... Jeg har gemt jeres side, og vil tjekke op løbende (Woocommerce delen som har min interesse)

Hej Runu,

Så er der godt nyt. Woocommerce integrationen er klar :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)