Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du have reklame til mere end 24.000 mennesker?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er en af personerne bag en af de største communites på Facebook, hvis ikke det største inden for Computer spil i Danmark. Vores gruppe er et samlingssted for alle mennesker med interesse i, at spille computer.

Vi søger lige nu en sponsor, som vil være villig til at sponsorer en såkaldt Teamspeak server til os. Vi har før haft en anden sponsor, som var positiv over det, og den pågældende server havde næsten altid aktive brugere.

Det var et samlingssted for rigtig mange mennesker, hvor de kunne snakke sammen. Både når de sad og spillede, men også bare for hyggens skyld. Det er noget vi dagligt får forespørgelser på, om vi ikke snart får vores server tilbage.

Derfor er vi på udkig efter en sponsor til, at donere sådan en server. - Kunne du være interesseret i det? Så kan jeg kontaktes via email sr@rohdemedia.dk eller igennem Amino.
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Rohde Nielsen:
Derfor er vi på udkig efter en sponsor til, at donere sådan en server.

 For os uvidende, kunne det være smart at skrive hvad sådan en fætter koster... 500 - 5000 eller måske 50.000 ?

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

En sådan server koster alt mellem 150 til 1500 kroner om måneden afhængig af, hvor mange mennesker der skulle kunne være online på den. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke krav har i til serveren, noget link til gruppen (Har i hjemmeside) samt lidt omkring hvilken gruppe (Alder/køn) jeres brugere er kunne jeg godt tænke mig at vide lidt om - Evt i en PM.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 45
Fra  VictorChat Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon
Jeg savner lidt info om hvad man får som sponsor, du skriver reklame men er det en reklame på en webside og er der andre der reklamere på siden og endnu mere hvorfor valgte din sidste sponsor at stoppe?

Du må ikke tage overståede tekst som negativ men hvis man skal betale omkring 1500 for at I kan bruge en server vil man sikkert godt vide lidt mere om hvad man selv får :)

/Peter

Mød dine kunder, mens de er online, og få mersalg ud af din online tid!
Opret en gratis ejer profil og tilbyd Chat support på din webside eller webshop indenfor 5 minutter. Se mere på: www.VictorChat.dk

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

I får jeres logo i headeren, som er det først folk ser, når de havner på FB siden, udover det vil i selvfølgelig få jeres navn, og logo på serveren samt, at i vil blive nævnt i vores opslag, når vi laver opdatering relaterede til gruppen. 

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

Jeg glemte lige og svare på dit spørgsmål med, hvorfor det sidste samarbejde sluttede. 

Det skyldes simplethen at den kvalitet serveren var i, var for ringe. Serveren var tit nede, og det var faktisk til større irritation for brugerne at den kun virkede nogen gange, end at vi slet ikke havde en. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)