Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress tema fejler - Kan du løse det?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. 

Jeg er i gang med at prøve at komme højere op i google. I den forbindelse er jeg i gang med at forsøge at gøre min side hurtigere at loade. Jeg er stødt på et problem. Det tema jeg købte gav mig muligheden for at sætte baggrunds musik på, det ville jeg prøve, men kan nu ikke få det væk igen. Jeg har slettede filerne på serveren, men temaet mener stadig de er der. Og når jeg trykker Slet, også gemmer, så kommer de bare frem igen. Nogen idéer jeg burde prøve? :-)

Og når vi er ved det, har i så andre idéer til jeg kan gøre min side hurtigere? :-)

www.cbphotos.dk  

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:

Hey. 

Jeg er i gang med at prøve at komme højere op i google. I den forbindelse er jeg i gang med at forsøge at gøre min side hurtigere at loade. Jeg er stødt på et problem. Det tema jeg købte gav mig muligheden for at sætte baggrunds musik på, det ville jeg prøve, men kan nu ikke få det væk igen. Jeg har slettede filerne på serveren, men temaet mener stadig de er der. Og når jeg trykker Slet, også gemmer, så kommer de bare frem igen. Nogen idéer jeg burde prøve? :-)

Og når vi er ved det, har i så andre idéer til jeg kan gøre min side hurtigere? :-)

www.cbphotos.dk  


Hej Kim,

Hvis du ikke kan fjerne det i dine temaindstillinger, skal du en tur i din database og i fjerne det.
Det nemmeste er at søge efter URL-adressen i databasen og herefter fjerne indtastningen.

Hvis du lyder kompliceret, vil jeg gerne gøre det for dig gratis hvis du sender mig en e-mail: bj@technical.dk med databaseoplysningerne.


Med venlig hilsen
Bastian - Technical.dk 

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et spørgsmål omkring hvordan jeg kommer ind til databasen og sletter hvad der skal slettes? Er det en fil på min server jeg skal have fat i eller hvordan og hvorledes? :-)

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:

Jeg har lige et spørgsmål omkring hvordan jeg kommer ind til databasen og sletter hvad der skal slettes? Er det en fil på min server jeg skal have fat i eller hvordan og hvorledes? :-)

Hej Kim,

Det er ikke som sådan en fil på din server. Det er et program, hvem har du din hjemmeside liggende hos? :)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at fjerne lyden. Jeg har dog en anden ide, som vil gøre din side hurtigere at loade.

Da du er fotograf, går jeg stærkt ud fra at du bruger redigerings program som photoshop eller lignende.

Som eksempel kan jeg tage billedet "20140725-IMG_0212" (En lille pige lyshåret pige på billedet).

Billedet er i jpg og fylder 512kb, jeg har leget lidt og på under 30 sek har jeg fået billedet ned på 159kb uden at du kan se kvalitet forringelse med det blotte øje. Finder man de rigtige indstillinger, kan man sagtens få billedet til at fylde endnu mindre.

Det jeg sige er, når du har så mange billeder på din hjemmeside, så tager det altså lidt tid at loade flere mb. Gør dig selv og din hjemmeside den tjeneste og få dine billeder kørt igennem et redigering program.

Hav en god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 471
Fra  Fredericia Fotografen Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Glad Iværksætter:

Hej Kim.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at fjerne lyden. Jeg har dog en anden ide, som vil gøre din side hurtigere at loade.

Da du er fotograf, går jeg stærkt ud fra at du bruger redigerings program som photoshop eller lignende.

Som eksempel kan jeg tage billedet "20140725-IMG_0212" (En lille pige lyshåret pige på billedet).

Billedet er i jpg og fylder 512kb, jeg har leget lidt og på under 30 sek har jeg fået billedet ned på 159kb uden at du kan se kvalitet forringelse med det blotte øje. Finder man de rigtige indstillinger, kan man sagtens få billedet til at fylde endnu mindre.

Det jeg sige er, når du har så mange billeder på din hjemmeside, så tager det altså lidt tid at loade flere mb. Gør dig selv og din hjemmeside den tjeneste og få dine billeder kørt igennem et redigering program.

Hav en god aften.



Jeg bruger Photoshop, ja. Jeg syntes egentlig jeg har gjort hvad jeg kunne for at få dem til at fylde så lidt som muligt. Jeg har skallerede dem ned i en fornuftig størrelse. Hvad vil du ellers anbefale jeg gør? :-)
Jeg har prøvet at køre en test på en hjemmeside, hvis jeg fik en load tid på 71 ud af 100 hvilket ikke var super godt, og der var nogle ting de skrev jeg kunne gøre bedre, men mange af tingene ved jeg desværre ikke hvordan jeg skal klare.
Jeg gik ud fra det med musikken var en stor faktor, men efter som musikken ikke ligger på serveren mere, så er det nok ikke en stor synder efter som det bare er et fail request.

 

Nicolai Krüger:

Hej Kim,

Det er ikke som sådan en fil på din server. Det er et program, hvem har du din hjemmeside liggende hos? :)



Jeg har min hjemmeside hos Surftown. :-) 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Igen.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor stor erfaring du har med photoshop.

Men du kan gemme billederne på forskellige måder. Hvis du trykker på Ctrl+Alt+Shift+S så "gemmer du billeder til web" det er det de kalder det. Så vil du have den mulighed at skallerer på selve kvaliteten af billedet, altså ikke selve størrelsen på billedet men selve kvaliteten. Hvis du skallerer den ned til 71% i stedet for de 100 som du har nu, vil du fjerne rigtig mange KB fra hvert billede som vil resultere i mange MB. Du vil forringe kvaliteten, dette vil du dog ikke se med det blotte øje. Du vil også kunne gå længere ned, men så vil du stille og rolig begynde at se noget kvalitets svigt i billedet. Men prøv dig frem, det kan helt sikkert betale sig.

Hav en god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:
Jeg har min hjemmeside hos Surftown. :-) 

Okay. Hvis du vil, så kan vi evt. find et tidsrum hvor jeg via f.eks. teamviewer kan prøve at hjælpe dig. Således får du også at se med. Naturligvis uden beregning, se det som en Amino-til-Amino tjeneste ;)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Bødker:
Jeg er i gang med at prøve at komme højere op i google. I den forbindelse er jeg i gang med at forsøge at gøre min side hurtigere at loade. Jeg er stødt på et problem. Det tema jeg købte gav mig muligheden for at sætte baggrunds musik på, det ville jeg prøve, men kan nu ikke få det væk igen. Jeg har slettede filerne på serveren, men temaet mener stadig de er der. Og når jeg trykker Slet, også gemmer, så kommer de bare frem igen. Nogen idéer jeg burde prøve? :-)

 

Har du et cache plugin installeret? Kan måske være det, som driller ...

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)