Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udregne provision / bonus med flere forskellige % satser ??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har i en længere periode kørt med provisions afregning til 1 sælger, det fungerer rigtig fint og alle parter er glade... Så lang så godt :-)

Nu har jeg fået knyttet 2 folk mere til, der også skal have provision af de opgaver og salg de er involverede i, og så begynder min hovedpine lidt - sagens kerne :

1) vi har 3 forskellige provisions satser, alt efter vedkommendes engagement og involvering i det aktuelle salg eller projektløsning (det er oftest en vikar der har været lejet ud til en virksomhed og så skal sælger have X % af overskuddet.

2) Vi bruger Danløn til at lønne vores vikarer

3) Vi bruger E-conomics til at sende fakturaer og bogføring.

Er der nogle der kan komme med et godt indspark til, hvordan jeg bedst, og lettest, muligt holder styr på, hvor meget der skal gives i provision ?  1mand var relativt simpelt at holde styr på - om ikke andet kunne jeg printe de relevante fakturaer og en kopi af lønsedlerne for så at tegne og fortælle lidt på dem og den vej komme frem til tallene, MEEEN der må være bedre og mere tidsbesparende metoder.

Af hjertet tak derude

/Jacob  -  VikarDanmark

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ikke en eneste ?  Mon det er solen der trækker folk væk fra skærmene  :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob

Under e-conomics app side findes der en provisionsberegningsapp hvor du kan få udregnet lønnen til dine sælgere/agenter på baggrund af betalte fakturaer.

http://www.e-conomic.dk/apps/provisionsberegning

Du har mulighed for at sætte forskellige aflønninger på dine sælgere/agenter - f.eks. en samlet % afregning på hele beløbet eller på % satser af beløbet.

Udover det kan du gå ind og se hvilke fakturaer der er indgået i provisionsberegningen og hvilke faktura som er udestående.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på mhp@itnvision.dk hvis du ønsker lidt mere information eller en test Geeked

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det var helt super vejledning må jeg sige

Jeg roder lige lidt med det, går jeg i panik kan det være du høre mere fra mig  :-)

/Jacob

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)