Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retargeting - hvad gør jeg her?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kloge aminoer.. mon ikke der er en der kan give mig et svar på dette?

Jeg kører retargeting via adroll. I deres netværk får jeg meget trafik fra både guloggratis, dmi, tv2 og mange flere

Jeg kører samtidig retargeting via google adwords, her får jeg også en del trafik fra de samme sider.

Spørgsmål:

1. Byder jeg mine egne CPM priser op ved at spille på 2 heste?

2. Ville det være en god ide at ekskludere de ovennævnte sider fra google adwords således at mine bannere kun eksponeres på disse sider fra mine adroll kampagner ?

- Håber der er nogen der kan byde ind Big Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag hr. Lind.

1. Adroll og Adwords, påvirker ikke hinanden. Så jeg tror du fint kan spille på disse to heste. 

2. Det er dyrt at reklamere på disse sider, og du er måske bedre stillet ved at sigte efter mange små frem for få store. Er det noget du har testet?


Hvis du har brug for en hånd til Adwordsoptimering, melder jeg mig gerne. Du kan finde mit tilbud på PPC siden

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa - dejligt at der er nogen der "gider" svare :)

1. Adroll bruger google's annoncenetværk - det er ihvertilfælde hvad de skriver på deres side. Derfor tænker jeg om jeg mon sidder og byder mine egne annoncepriser op ved både at køre retargeting via google + adroll

2. De sider jeg har nævnt (guloggratis, dmi, tv2) kører jeg på både gennem adroll og google med en CPM på 9 - så det synes jeg ikke er dyrt.

Jeg har 100 % styr på adwords, ellers tak for buddet

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Definitionen af dyrt afhænger naturligvis også af konverteringraten.

Ja, Adroll og Adwords arbejder på sin vis sammen, men de konkurrerer ikke om klikpriser. Det er i hvert fald hvad mine tests antyder.

Men hvis du kan fremskaffe andre oplysninger ville det både være fascinerende og lidt skræmmende. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)