Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsigelse imod uberettiget (og fuldstændig vanvittig) faktura.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

nævn det for din advokat så han har det i sin viden i alle fald - Du kan naturligvis helt uafhængigt af den økonomiske tvist godt anmelde ham for sexchikane hvis det er groft - det skal bare slet ikke hænge sammen med det økonomiske så.

Ulovligt arbejde vel ligeså - specielt hvis det bringer nogen i fare (og du ikke selv kommer i fedtefad ved at du udførte det)

Du skal bare slet ikke blande hævn ind i det økonomiske mellemværende synes jeg og anmeldelserne burde være kommet straks ting skete

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odder
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok... tak for det... Jeg har nævnt det for advokaten. så må vi se om de bedømmer at der skal gøres noget ved det eller det skal lades ligge. :)

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeres tidligere samarbejdspartner bruger en klassisk strategi, når et samarbejde ophører og der er penge til gode. 

Nemlig ved at møde et krav med et modkrav og derefter starte en udmagrende og bekostelig advokat krig, hvis formål at drukne jer i omkostninger.

Formålet er at få jer gjort møre, og dermed opgiver sagen længe inden den kommer for en dommer. evt. ved forlig. (vi dropper vores krav, hvis i dropper jeres) 

I skal derfor hurtigt træffe en beslutning om i vil opgive eller køre sagen til ende. Når det skyldige beløb "kun" er 27.000,- kan det hurtigt blive dyrt at have en advokat tilknyttet, da denne hurtigt vil "spise" jeres tilgodehavende. 

Deres krav på 50.000 skal i tage helt roligt. Det lyder til at der er rigtig meget (hvis ikke det hele) som ren bluff. Heldigvis er en dommer ikke dum, og kan godt selv regne ud hvad der er rimeligt og ikke i forhold til gældende kontrakt, arbejdskotumer osv..

At den tidligere samarbejdspartner har råbt og skreget jer ind i hovedet, sammenholdt med efterfølgende skrivelse og krav, er det tydeligt at der er tale om bully metode. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel K:

Jeres tidligere samarbejdspartner bruger en klassisk strategi, når et samarbejde ophører og der er penge til gode. 

Nemlig ved at møde et krav med et modkrav og derefter starte en udmagrende og bekostelig advokat krig, hvis formål at drukne jer i omkostninger.

Jeg er helt enig. Jeg ville gøre sagen så simpel som at der er tale om ubetalte fakturaer. Lav en stævning på de 27.000 kr. og lad Retten afgøre om modpartens faktura på 50.000 kr. overhovedet kan bruges i sagen. 

Læs dommens præmisser hvis modparten får medhold, og afgør først herefter hvad i så gør.

Der går lynhurtigt juristeri i det, og det er kun advokaterne der bliver fede af det.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)