Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til webshops: Køb Post Danmark-pakkepost fra kun 39 kr. på Pakkelabels.dk

Side 10 ud af 13 (127 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Kunne det tænkes i kunne lave en løsning så man kunne sende en pakkelabel ud til kunden når man sender kunden varerne og hvis kunden returnere sine varer, kan kunde bruge denne pakkelabel og så koster det kun noget hvis kunden bruger det? Ved de helt store netbutikker har sådan en løsning og kunne være en kæmpe salgsfordel for mindre webshops der tilbyder gratis retur.

Hej erjegher,

Det er sjovt, at du spørger :-).

Vi arbejder i disse dage på at lægge den sidste hånd på vores Shipping API til Pakkelabels.dk (vores næste store feature). Når den er klar, så er det i princippet kunde fantasien, der sætter grænser, hvad man kan lave med pakkelabels.

Med andre ord, så vil det være muligt for webshops at implementere returhåndtering på webshoppen, så der kan generes en returlabel, når kunden forespørger det.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Jeg har brugt jeres service et par gange.

De første par gange var fakturaen uden moms, jeg betalte 39,- og bogførte det som momsfri porto. På de fakturaer jeg får nu, er der moms på den del der hedder 'håndtering'. Portoen er stadig momsfri. Så nu kan jeg vel ikke bogføre det hele som momsfri levering? Hvorfor er der lige pludselig kommet moms på?

Tak for din tid!

Magnus

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Magnus,

En pakkelabels består af to dele 1) Porto 2) Håndtering. Porto er momsfrit, mens håndtering er momsbelagt (25%). Vi har valgt udspecificere det på fakturaen, så brugerne kan bogføre porto og håndtering særskilt, så der kan fradrages på momsen på håndteringsdelen og dermed opnå en endnu billigere fragtpris.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Javel, tak for svar :-)

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen 

Eller hvis der er andre kloge hoveder :)

Et lille tillægsspørgsmål hvis du ved det. Hvor skal jeg bogføre håndteringen i Dinero?

Mvh. Dennis Wiencken

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

DennisW:

Nicklas Nguyen 

Eller hvis der er andre kloge hoveder :)

Et lille tillægsspørgsmål hvis du ved det. Hvor skal jeg bogføre håndteringen i Dinero?

Mvh. Dennis Wiencken

Hej Dennis W,

Jeg har lige taget et kig på Dinero. Hvis du bruger Dineros standard kontoplan, så kan du for Post Danmark faktuaren bogføre den momsfrie portodel under konto nr. 2300 (Fragt u. moms) og håndteringsdelen under 2250 (Fragt m. moms). For GLS faktuaren kan du bogføre både porto og håndtering på konto 2250 (Fragt m. moms).

Mvh. Nicklas

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker! :)

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Til de som har forespurgt udlandske forsendelser på Pakkelabels.dk, så kan kan jeg fortælle, at vi har været i luften med det i en uge. Vi tilbyder nu forsendelser til Sverige, Norge, Finland, Tyskland og England. Send f.eks. til Sverige fra 55 kr. eller Tyskland fra 75 kr. 

Derudover er vores Shipping API gået i beta. De første adgange er sendt til vores superbrugere. Hvis der er nogen herinde, som også vil komme i gang med at bruge vores API, så send en e-mail til supporten. 

Ellers er vi gået i gang med at arbejde på vores labelsformater, som flere har forespurgt, men der bliver ikke nogen lancering før det nye år, da vi ikke vil forstyrre driften i denne juleperiode.

God mandag :-).

/Nicklas

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg nysgerrig:) Høre mange der er begyndt at bruge jer, men betyder det, at i snart kan forhandle endnu bedre priser hjem på indlandske forsendelser? 

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej opsvinget,

Priser er noget vi arbejder løbende på at forbedre. Selvom vi har fået rigtig mange brugere, så kræver det stadig en pæn volumen for at kunne opnå bedre priser.

/Nicklas

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 10 ud af 13 (127 indlæg)