Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug jeres ideer, er i en dilemma lige øjeblikket.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. 

Jeg er en dreng på 19 år, jeg er studerende men jeg vil gerne investere mine penge i mig selv, jeg har ca. 10-20.000 kr at investere (ved godt det ikke er særlig meget at investere, men det er det eneste jeg har), men jeg ved ikke hvad jeg vil investere dem i. 

Jeg vil gerne videre i livet og være mere selvstændig og tjene nogle penge.

Jeg har prøvet affiliate marketing og aktier, Men det gik bare ikke som forventet. 

jeg har de seneste 3 år siddet og undersøgt, hver evig eneste dag, hvordan jeg kan tjene nogle penge over internettet, men jeg kan bare ikke finde frem til noget.

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg har brug for jeres hjælp. 

Jeg har tænkt på at starte en hjemmeside op, men jeg ved ikke hvad indholdet skal være. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mr.selek:
jeg har de seneste 3 år siddet og undersøgt, hver evig eneste dag, hvordan jeg kan tjene nogle penge over internettet, men jeg kan bare ikke finde frem til noget.

Det er også den forkerte fremgangsmåde, hvis du spørger mig!

Du skal ikke tænke på hvordan DU kan tjene penge, du skal istedet tænke på hvordan du kan skabe værdi for dine kunder/brugere. Kunder og brugere, som oplever en værdi af det du tilbyder, er der penge i. Hvis du har et website, en online service eller noget tredje, som andre ser en fordel i at benytte, kan du også tjene penge på det. 

Mvh Carsten

Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som om du bare vil tjene nogen hurtige og nemme penge, men ellers ligeglad. Har du råd til at tabe pengene? Nu er det jo svært at finde gode renter i danske banker, men jeg er tilbøjelig til at sige at du skal spare dine penge på en opsparing, og så passe dit studie.

Alternativt, så find dig først nogle interesser og hobbyer. 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sådan set tjene penge på alt, du skal bare finde den korrekte indgangsvinkel. Du skal dog ikke gøre det for at tjene penge, da chancen for at du dropper det igen er ret stor. 

Hvis du virkelig vil gøre noget for at få nogle penge ind, så find dine interesser frem, noget du kan lide at beskæftige dig med, og derved udnytte det til at tilbyde andre en form for service i en form eller anden.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)