Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til producent af plastemballage fra østen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der en der kan hjælpe mig med en god kontakt til en dansk virksomhed der forestår salg af hård plastemballage produceret i f.eks. Østen? 

Helt konkret har jeg et behov for noget emballage i hård klar plast, der skal produceres i et specifikt mål jeg har behov for. Derudover skal der "indarbejdes" et logo i plasten samt noget materiale til at pakke i inde i emballagen. 

Årsagen til at jeg ønsker en dansk virksomhed, er at jeg foretrækker kommunikationen på Dansk, således at det også er den danske virksomhed der er ansvarlig for at sikre, at det jeg modtager er korrekt udviklet mv. Årsagen til, at det skal være fra Østen, er udelukkende fordi, at jeg forestiller mig, at det er markant billigere end en dansk producent

Med venlig hilsen

Thomas

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange virksomheder som producer plast emballage i dk. Det gør de nok fordi transport omk. er for store. bl.a. da emballage mange gange fylder mere end det vejer.

Men hvad er det for en form for emballage. blød plast hård plast og hvad skal det bruges til m.m.

Plast er jo ikke bare plast.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tdk for svar...

Det er hård klar plast.

Min erfaring med danske virksomheder er, at skal de udvikle en form, så er den temmelig dyr. Produktet emballagen skal indeholde er dansk produceret (også i plast), og her har jeg betalt for formen (og den kostede kassen).

Men det kan selvfølgelig være, at de har en form i det mål jeg skal bruge. Ofte er det bare ikke dem selv der ejer formene, men derimod deres kunder, der har betalt for dem (som mig selv). Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)