Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem synes I, kunne være interessant at få et (motiverende) citat fra?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Som ejer og designerWe Speak Posters er en af mine opgaver bl.a. at få citater fra de tunge drenge (og kvinder) i erhverslivet, så som:

✔ Martin Thorborg 
✔ Brian Sørensen 
✔ Sofia Manning
✔ Casper Blom 
✔ Jesper Buch 
✔ Toke Kruse

Mit spørgsmål kommer så her: 
Hvem synes I, kunne være interessant at få et (motiverende) citat fra?
Vi samarbejder tæt med personen og han/hun er med i hele design-processen.

Fortsat god dag!

Mvh.
Frederik Balslev

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Først og fremmest fantastisk side med fantastiske plakater og citater, de kan få en hver iværksætter til at få julelys i øjnene, man ved at de mennesker der har udtalt dette har kæmpet sig frem, har kæmpet for netop at kunne sige dette, og faktisk mene det, inspirerende.

Nu siger du erhvervslivet, og jeg rammer sikkert en øm nerve på mange lige nu, men hvad med nogle politikere?
Mange af dem har jo faktisk kæmpet en brav kamp for at nå så højt i hierarkiet som de nu er, og mange kæmper en kamp hver dag for at holde sin plads.
Jeg ved godt mange går og siger at politikere lyver og vil bare have deres ministerløn, men det må satme også være svært at stille alle tilfredse, blive rakket ned hver dag, have aviserne til at forfølge en hvis man køber Voss kildevand istedet for den billige fra ALDI, og på trods af alt dette, så stadig møde på arbejde hver dag, og få det hele i hovedet igen.

Det er sgu inspirerende for mig, at disse mennesker bliver ved, dag efter dag på trods af modgang.

Men hver sin mening, dette er bare min mening :-)

Mvh. Sebastian Dyberg 

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Først og fremmest tak for dit fine svar!

Jeg kan godt se nu, at jeg ikke fik mig udtrykt helt korrekt - Jeg søger selvfølgelig også sportsstjerner, politikere osv. Alle der har prøvet at kæmpe en kamp og har lyst til at motivere andre med lidt fine ord. 

God dag. :-)

Mvh. Frederik

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Snevagten A/S Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en fortid som soldat har jeg altid set op til ledere der kunne noget mere end gennemsnittet. En mand der kan få 10 eller 100 personer til at grave et hul mod russerne og det samtidig gav mening for dem at gøre.

Så jeg vil da gerne anbefale Marc Fraenkel.

Den mand kunne sige en ting eller 2

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)