Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop og PayPal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er igang med at opsætte en webshop til min kærestes forretning og er i den forbindelse kommet til betaling med PayPal. PayPal er det første der skal op at køre imens at indløsningsaftaler osv. bliver behandlet.:

Kan man ikke få intergreret PayPal i en "-one-page-checkout" i prestashop? Altså få det til at virke som ens primære betalingsløsning som kører på ens egen webshop?

På forhånd tak. 

-Mikkel Kirkeby

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Joo... Det burde der ikke være noget galt i.

Opsæt prestashop som altid. Sæt prestashop op til at bruge én checkud-side i stedet for 5. Virker det ikke?

Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke umiddelbart. Der kommer bare et lille logo med paypal, og så åbner den paypal betalingshjemmwsiden op. Jeg vil jo gerne have folk til at gå direkte til det modul/vindue uden at folk skal ind på paypals hjemmeside?

Mvh. Mikkel kirkeby

Tilmeldt 8. Jul 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Fik du nogensinde løst dette? Jeg sidder med det på min webshop nu og kunne tænke mig lidt hjælp til at konfigurere Paypal:-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg ikke se noget problem i. Jeg har det på min egen webshop www.flexipower.dk jeg er desværre ikke noget kode geni, så jeg kan ikke forklare dig hvordan det er gjort, da jeg har fået nogen til det. Men ville bare lige tilføje, at det bestemt er muligt. :) håber du fandt ud af hvordan man gjorde. 

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)