Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget tøjmærke

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa...

Jeg er igang med at tage HGV og derefter HGB for at gøre mig klog og ruste mig godt til at blive selvstændig... Jeg har en stor drøm som jeg kan mærke fylder meget hos mig og jeg bliver ved med at komme med flere ideer og elsker at tænke ud af boksen..

Det helt store i min drøm vil jeg ha igang om to år når jeg er færdig på HGB og nu vil jeg starte i det små..

- jeg vil gerne starte min drøm med at starte eget tøj mærke. Det skal være kvalitets tøj i de bedste bedste kvaliteter.. Jeg ville blive glad hvis der kunne stå "made in Denmark" men ved godt det kan være lidt svært. Jeg vil gerne støtte de rigtige og vil ikke samarbejde med nogle der har dårlige arbejdsforhold. Jeg tænker lidt at hvis jeg ikke kan finde nogle tøjfabrikanter i Danmark så tænker jeg Tyrkiet, Italien, Tyskland evt.

- Det jeg tænker der skal produceres er træningstøj som alle kan være med på at betale. Både undertøj, bukser, shorts, thanktops, hættetrøjer, t-shirt osv osv. Jeg tænker længere og tænker key-hanger, håndklæder, handsker, sporttasker.

Mit logo, navn osv skal være i nakken, jeg ønsker patent på dette og håber det kan lade sig gøre.. Jeg vil have nogle prints på tøjet.. Men mangler nogle inde for dette område der kan hjælpe da jeg ikke har mulighed for at sidde og sy tøjet selv i så store mængder...

Dette tøjmærke og produktion skal være starten på noget stort som skal drives sammen med tøjet om to års tid...

Nogle som kan hjælpe..

På forhånd tak..

Hilsen Bella

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)