Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bankrådgiver eller Revisor - hvem tjener mest?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

fred jansen:
Er der nogle heride der ved hvad en nyuddannet revisor tjener - altså en der har været ansat i branchen i 2 år som enten elev el trainee?? 
en rigtig revisor - altså med 6  - 8 års uddannelse - eller hvad er det for en du taler om. Man bliver jo ikke revisor efter 2 år i branchen som trainee eller elev? Det tager ialt ca 8 år

vh John Hannover

Du bliver uddannet Revisor assistent eller en title ala det. Men når du har taget de 2 år vil du sikkert få omkring 22-23.000kr - alt efter hvor i landet du er og hvilket firma du er i.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Du bliver uddannet Revisor assistent eller en title ala det. Men når du har taget de 2 år vil du sikkert få omkring 22-23.000kr - alt efter hvor i landet du er og hvilket firma du er i.
enig - men det er jo så ikke en revisor. Jeg ville mene en revisor har noget med 80.000 og op som ansat, når vi taler fuldt uddannet aut/reg revisor. Enig i kontor assistent med titel af revisor men uden uddannelse nok ligger der 23 - 26.000 efter et par år som trainee

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Kristian Konradsen:
Du bliver uddannet Revisor assistent eller en title ala det. Men når du har taget de 2 år vil du sikkert få omkring 22-23.000kr - alt efter hvor i landet du er og hvilket firma du er i.
enig - men det er jo så ikke en revisor. Jeg ville mene en revisor har noget med 80.000 og op som ansat, når vi taler fuldt uddannet aut/reg revisor. Enig i kontor assistent med titel af revisor men uden uddannelse nok ligger der 23 - 26.000 efter et par år som trainee

vh John Hannover

Der må jeg skuffe dig - eller også skal du være hos en af de helt store...

Ved Beierholm, BDO, Dansk Revison, Redmark og den størrelse firmaer er en stat.aut på omkring 52-57.000 kr (med 2-5 års erfaring efter bestået stat.aut) - har du en title som partner uden at eje noget kan du måske smide 10-15.000 kr. er oveni eller hvis du har 20-30+ års erfaring. Er du partner og ejer noget er du oppe omkring de 80.000+ kr.

Løn niveauet ved de 4 store er højere end ovenstående, men her er der så typisk andre overarbejdsbetalingsregler, sådan at hvis man set på det hele samlet, er lønnen på 1 år omkring det samme.

Så selvom uddannelsen tager lige så lang tid som at blive læge, er lønnen kun omkring 50% af lægerens.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

helt enig i det givet i mindre selskaber stemmer fint med de 57-60. Jeg udgik lidt fra de større

Ja i forhold til uddannelsen er det ikke så voldsomt. Så er der de mange selvstændige, som nok charger noget med 2000 i timen, men hvor man jo så ikke nødvendigvis ved om de altid har fuldt op + de har udgifter

En læge får vel dog ikke 114.000 om året et par år efter afsluttet uddannelse - Det ville jeg ikke tro

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
En læge får vel dog ikke 114.000 om året et par år efter afsluttet uddannelse - Det ville jeg ikke tro

En praktiserende speciel læge i alemen medicin, kan sagtens kommer derop, det afhænger mest af hvor hurtige, de er til at gennemføre konsultationerne og hvor gode de er til at tage de er til at få patienterne over på de rigtige ydelser.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Cookie - John Hannover:
En læge får vel dog ikke 114.000 om året et par år efter afsluttet uddannelse - Det ville jeg ikke tro

En praktiserende speciel læge i alemen medicin, kan sagtens kommer derop, det afhænger mest af hvor hurtige, de er til at gennemføre konsultationerne og hvor gode de er til at tage de er til at få patienterne over på de rigtige ydelser.

 jo men det er ikke mange som har egen almen praksis 2 år efter uddannelse (skal jo lige ha sit speciale som vist i snit ligger på 3 til 7 år) men så må man jo sammenligne den læge med en revisor som er selvstændig og så ved jeg som ikke om de ligger så forskelligt med dobbelt op til lægen. Tror det ikke

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Så vidt jeg har forstået så er det cirka. 10 år for praktiserende læger, hvis man tager turen videre til speciallæge, så begynder kasseapparatet først rigtigt at klinge. Med over 600 kr. for første konsultation og konsultationer der ofte varer omkring et kvarter.

Man kan selvfølgeligt godt sige, at privat praktiserende læger er selvstændige erhvervsdrivende, men dog en selvstændig hvor staten betaler regningen, i stedet for kunden selv :-)

Det kan være ekstremt lukrativt, at være praktiserende læge, så meget at omkring hver tredje af landets 3600 praktiserende læger, er blandt den mest indtjenende ene procent. Det vil ikke overraske mig, hvis de i snit tjente det dobbelte af revisorer efter endt uddannelse.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

bliver jo lidt gæt men selvstændige revisorer tager ca 2000 i timen og læger med 600 kr per konsultation - ender nok i samme str orden + begge har jo så omk til at drive kontor/klinik som tilmed ofte inkluderer lægesekretær / revisor sekretær - sååå - men det kan sagtens være praktiserende læger tjener mest - men dobbelt op, tvivler jeg ret meget på - Men erkender - rent gæt - dog med kendskab til lidt læger- fra en bror som praktiserende gennem mange år og en fætter ditto

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)