Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af Tøj - hvordan, hvor, hvor meget?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Community

Jeg har et produkt jeg godt kunne tænke mig at producere. Det umiddelbare problem jeg har er dog at jeg absolut ingen kendskab har til branchen og derfor har brug for jeres hjælp. Først og fremmest, hvordan foregår produceringen af tøj? Hvordan kommer jeg i kontakt med tøjproducenter i f.eks. udlandet, lad os sige de baltiske lande? Hvordan går man fra at have, lad os sige, et print til en t-shirt eller skjorte, som man ønsker fylder hele t-shirten eller skjorten? Hvilke specifikationer skal producent have af vide og hvordan skal man designe det (tænker umiddelbart photoshop), men hvad med mål, pixels, farvekoder osv? Og hvor meget kommer en levering til at koste? Lad os sige mellem 200 og 500 af forskellige t-shirts og skjorter med forskellige designs?

Har muligvis flere spørgsmål, men tænker at der er rigelig til en start. Er der nogen som kan indvie mig i denne verden? :)

Tak på forhånd! 

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

bump

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian, 

jeg har tekstil produktion her på Madagascar. Har du designs klar og du kan prøve at sende mig hvad du har på mikkel @intnet.mu 

så kan jeg kigge på det og give dig en tilbage melding. 

Det meste er muligt, men mht print og du skal have i mængde at til hver print skal der udvikles en print ramme pr farve. Har du små oplæg og denne udgift vil udgøre en større udgift end hvis print rammer fordeles på mange print. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Jeg sidder som senior konsulent i LIPA Sourcing (www.lipasourcing.com) som har til mål at lette tilgængeligheden og brugen af dygtige producenter og leverandører i Kina for danske virksomheder. Vi har tidligere hjulpet rigtig mange virksomheder og designere gennem Amino.


Vi kommunikerer på vegne af vores kunder så vi kan hjælpe til mindske risiko for fejl og optimere selve produktionen. Vi har stort fokus på kvalitet på alle produkter og inden for tekstil afspejler det sig blandt andet i vores arbejde med eksempelvis Asger Juel Larsen, Falsehaven og mange flere.

Ovenstående kan lade sig gøre fordi vores konsulenter snakker både dansk og kinesisk og har kendskab til både marked og kultur i Kina. Disse kvaliteter er med til at lette processen for jer så i ikke skal tænke på det opslidende arbejde i at forklare designs til fabrikker og rette fejl. Vi tager en samtale og diskuterer jeres designs, kommer med et prisoverslag direkte fra fabrikkens side og hjælper jer med alt fra prototype til den endelige produktion. Det eneste i skal gøre er at sætte os ind i jeres tankegang bag jeres designs og så varetager vi processen derfra.

Hvis du sender mig en mail eller giver et opkald med lidt mere info omrking jeres designs kan vi hurtigt finde frem til et konkurrencedygtigt tilbud til jer!

kontakt mig på:
60149416 el.
femo@lipasourcing.com

Mvh.
Philip Femø 

 

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Hvis du vil producere kvalitetstøj prisbilligt på en systue i Polen, så kan du kontakte mig på: leszek@filmfactory.pl Alt fra kvalitets bomuldsstof/uldstof lavet på bestilling, samt fotorealistisk tryk på materialer, og på de færdige kollektionsstykker (fra prototyper og samples til serieproduktion). Du kan føle ligesom du har produceret det i Danmark, men meget billigere. Nabolandet Polen er et medlem af EU, og overholder copyrights loven. Jeg er en udlandsdansker og forretningskonsulent med 25 års erfaring og jeg bor i Polen i et område med flere professionelle systuer, og professionelle folks i branchen. Min kone er en dygtig skrædder og det er hende som organisere og passer på produktionen af udenlandske ordrer.

Mvh.

Leszek 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)